A korábban már bejelentett közös terminálra költözés mellett a tervek szerint egy kizárólag a Skyteam tagok számára kialakított indulási csarnokot is létrehoznak. Az elképzelés kivételes abból a szempontból, hogy az indulási csarnok kialakításában mind a tíz teljes jogú tag és az összes társult légitársaság - amelyek már jelenleg is üzemelnek vagy a jövőben üzemelni fognak a Heathrow-ról (Aeroflot, Air France, Alitalia, Continental Airlines, Czech Airlines, Delta Air Lines, Kenya Airways, KLM, Korean Air és Northwest Airlines) - együttesen vesz részt. A Heathrow az első olyan repülőtér a légiszövetség hálózatán, ahol a Skyteam nevével fémjelzett indulási csarnok várja az utasokat. (A légiszövetség többi utasvárójának esetében a fenntartó egy adott tag-légitársaság, amely hozzáférést biztosít a többi tag-légitársaság utasai számára.) Az új, többszintes, 1500 m2-es közös indulási csarnok körülbelül 325 ülőhellyel lesz felszerelve. A csarnok első emelete ősszel nyílik meg a Heathrow-n átutazó Skyteam utasok előtt. 2009 tavaszán készül el véglegesen a csarnok és nyílik meg a második emelet, valamint ekkorra fejeződik be a fennmaradó tag-légitársaságok átköltöztetése. Az indulási csarnokkal kapcsolatos hosszú távú tervek között szerepel a csarnok esetleges bővítése, valamint helybiztosítás a jövőbeni partnerek számára. Az őszi megnyitásig a 4-es terminálról üzemelő SkyTeam légitársaságok és a 4-es terminálról induló utasok a terminálon lévő, „Holideck”-ként ismert KLM csarnokot használják.
SkyTeam tervek a Heathrown
A SkyTeam annak érdekében, hogy megerősítse utasközpontú jelenlétét London Heathrow repülőterén egy új szolgáltatás bevezetését, valamint az összes taglégitársaság átköltöztetését tervezi a Heathrow repülőtér 4-es termináljára.
Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a légitársaság jelentős változtatásokat vezetett be.
Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás?
A légiközlekedés egyik gyakori problémája – az elveszett vagy eltűnt poggyászok – régóta megoldatlan, és világszerte rengeteg utas számára okoz kellemetlenséget.
Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell!
Az ír fapados légitársaságnál a beszállókártyák esetén a közeljövőben új szabályokat vezetnek be.
Veganuár a felhők felett
Világszerte folyamatosan növekszik a vegán konyhát kedvelő utasok száma.
A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit
Megszületett a döntés: a Singapore Airlines (SIA) további 4 évig a Forma1 Szingapúri nagydíj főszponzora.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen
A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban
Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat
Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére
Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe
A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.