Travelclick akadémia – Hogyan láttassuk magunkat online?

Elsősorban szállodai szakemberek számára tartott kedden ingyenes szemináriumot a Travelclick tanácsadó cég a Sofitel szállodában Budapesten.

A globális tanácsadó cég az online szállodai marketing területén tevékenykedik immáron tíz éve, jelenleg 150 tanácsadója és 400 alkalmazottja van, portfoliójába 12000 szálloda tartozik. A rendezvény elsődleges célja az volt, hogy a résztvevők az online marketing trendjeibe nyerjenek bepillantást, s ezzel optimalizálják online jelenlétüket. A szervezők munkatársain kívül a google kereső és a booking.com foglalási rendszer szakemberei is tartottak prezentációt. Az előbbi a világ legismertebb keresője, a booking.com pedig piacvezető a lefoglalt éjszakák számát illetően.

Elsőnek Robert Post, a Travelclick igazgatója videón keresztül üdvözölte a megjelenteket és rövid áttekintést adott a Travelclick és maga a web jelentőségéről. Ezt a fonalat folytatta Tamara Jenewein, a rendezvény háziasszonya is, aki a Travelclick népszerűségét a legfrissebb adatokkal és statisztikákkal támasztotta alá. A cég a hozzájuk forduló szállodák számára komplett megoldást kínál, melynek során megvizsgálja, hogy az adott szálloda a keresők alapján milyen pozíciót foglal el a konkurenciához képest, hol találhatók az online utazási irodák rangsoraiban, vagy éppen megfelelő-e az osztályba sorolásuk.

Jerome Wise a Web 2.0 jelentőségéről beszélt, ezen belül a szállodák számára különösen fontos felhasználók által generált tartalmakról. Ilyen például a Tripadvisor, ahol a felhasználók véleményezik az általuk meglátogatott szállodákat. Az oldalon 15 millió kritika található 230 ezer hotelről. Meglepő módon 68 százalékuk pozitív. A szakember tanácsokat adott arra vonatkozóan is, hogy hogyan kezeljük a negatív kritikákat, milyen megfontolások alapján döntsenek a szállodák arról, hogy honlapjukról elérhető legyen-e mondjuk a tripadvisor oldala. A szakember egyértelműen hasznosnak találta a youtube-ot vagy a picasa képmegosztó oldalt, annak ellenére, hogy valószínűleg a legnagyobb forgalom nem innen generálódik majd.

A Booking.com részben már magyarul is hozzáférhető, foglalásainak 70 százaléka 20 napon belül történik, tehát last minute-nek tekinthető. A magyarországi szállodákba történő foglalások többsége három csillagos hotelekbe történik és Budapesten 3,45 nap az átlagosan lefoglalt éjszaka. Egy böngésző körülbelül 27 másodpercet tölt egy oldalon, ami azt jelenti, ha egy szálloda nem képes egy pillanat alatt felhívni magára a figyelmet, elveszett az üzlet. A délután folyamán még számos ötletet és tippet hallhattak a résztvevők, melyek a gyakorlatban akár holnaptól is alkalmazhatók és nagyban hozzájárulhatnak a hosszú távú sikerhez.


Épülhet a repülőtéri gyorsvasút

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút 

A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.
Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között 

A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.
Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.