A légitársaság utasai már gépük indulása előtt 24 órával a foglalási kód birtokában, a családi név megadásával becsekkolhatnak járatukra, ezáltal időt takarítanak meg. Az új szolgáltatás átszállásnál, több utasra vonatkozó egyetlen foglalásnál, illetve kisgyermekek esetében is igénybe vehető. A Germanwings utasai ezen kívül a „My Germanwings” menüpont alatt, a foglalást követően, utólag is fel tudják tüntetni többek között a poggyászra, túlsúlyra, ülőhelyfoglalásra, vagy különleges poggyászra vonatkozó információkat. A lefoglalt ülőhelyek utólagos módosítására is van lehetőség. A Boomerang Club tagjai a foglalást követően, utólag is jóváírhatják repülési mérföldjeiket. A Germanwings további újdonságaként a honlapon figyelemmel követhetőek az indulási és érkezési időpontok. Az ezekkel kapcsolatos információkat a járatszám, az indulási vagy célállomás, illetve a repülési útvonal ismeretében lehet elérni.
Új online szolgáltatások a Germanwings-nél
A Germanwings új szolgáltatások bevezetésével fejleszti honlapját, melyek kényelmesebbé teszik az utazási előkészületeket.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők
A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren
Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair
2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását
A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.
SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között
Szorosabb együttműködési megállapodást kötött a Garuda Indonesia és a Singapore Airlines.
Rosszabbak a szingapúriak eredményei, mint tavaly, de nincs okuk panaszra
Hiszen a Singapore Airlines (SIA) friss jelentéséből kiderül, hogy a 2024/25-ös pénzügyi év első hat hónapjában a 19,2 millió utast szállítottak, ami 10,8 százalékos éves növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Féléves mérleg az Emirates-nél
A vállalatcsoport közzétette a 2024-2025-ös pénzügyi év első félévének eredményeit: új rekordot döntött a csoportszintű nyereség és árbevétel.
Szinte egyszerre jött a légitársaság új repülőgépe és egy előkelő elismerés
Ez a harmadik Airbus A220-300-as szállítás a idei évben, a légitársaság által megrendelt 50 darab Airbus A220-300 repülőgép egyike.
Végre egy jó hír a MÁV-val kapcsolatban!
Erdőkertesen szállt fel és a Nyugati Pályaudvarra tartott egy gazdátlan kutya.
Növekvő utasforgalom a török légitársaságnál
2024 harmadik negyedévében 5,4 százalékkal növelte utasforgalmi kapacitását a Turkish Airlines. A légitársaság összesen 24,5 millió utast szállított, és 1,3 milliárd USD főtevékenységből származó nyereséget ért el.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.