Folyamatosan növekedésre, és szolgáltatásainak fejlesztésére törekszik az Amadeus, a világ vezető turisztikai szolgáltatója. Disztribúciós területen különösen fontos eredménynek értékeli a vállalat az IAG (British Airways, Iberia,Iberia Express), valamint az Air France-KLM légitársaságokkal meghosszabbított megállapodást, de új tartalmi szerződést kötött az Amadeus az American Airlines, China Airlines, LATAM Airlines Gruop, valamint a Thai Airlines képviselőivel is.
Eredményeket ért el az Amadeus a kiegészítő szolgáltatásainak terjesztésének területén is, immáron összesen 23 légitársaság használja a technológiai cég utazási irodai csatornáján keresztül az Amadeus Ancillary Services megoldásokat. Ennek keretében a negyedik negyedévben sikerült megállapodást kötni a Lufthansa-val, valamint az Austrian Airlines-szal is. Illetve Nagy-Britannia a legnagyobb légitársasága, az EasyJet az első light ticketing szolgáltatóként lépett be az Amadeus rendszerébe. Az iparágban tapasztalható amerikai visszaesés ellenére kiemelkedő eredményt sikerült elérni Észak-Amerikában: 38,1 %-kal nőtt a foglalások száma a területen. Mindez pedig hozzájárult ahhoz, hogy ellensúlyozza az európai piac összezsugorodásának hatásait a légiközlekedés kulcsfontosságú piacain Németországban, Spanyolországban és Franciaországban is.
Az IT szolgáltatások tekintetében Nyugat-Európa jelentette 2013-ban a legnagyobb piacot az Amadeus számára a teljes foglalások 50,1%-ával. A legmagasabb növekedést pedig az Ázsia csendes-óceáni térségben értek el 57,6%-os emelkedéssel, amelyhez nagyban hozzájárult, hogy számos ázsiai légitársaság – többek között a Thai Airways is – belépett az Amadeus Altéa Suite rendszerébe. Az Amadeus 2013-ban hosszú távú e-kereskedelmi megállapodást írta alá az Air France-KLM-mel, a Quatar Airlines felhasználóvá vált a Ticket Changer rendszerben, a SAS pedig belépett az Amadeus Revenue Management Solution-be. 2013 végéig 125 légitársaság írt alá az Altéa Reservations és az Altéa Inventory szolgáltatásokra, közülük 104-en a teljes Altéa Suite szolgáltatásra is.
2013 decemberében jelentette be az Amadeus, hogy 500 millió dolláros beruházással vásárolja fel a Newmarket International-t. A vállalat célja a hotel IT szektor tovább erősítése a világpiacon, amely során mintegy 430 szakemberrel bővült az Amadeus Global Hotel Group – megtartva a New market székhelyét New Hempshire-ben. A már Amadeushoz tartozó New Market jelenleg 22 ezer egyedülálló ingatlanjával 154 országban van jelen.
A reptéri IT területen is számos sikert értek el az elmúlt időszakban: 2013 júniusában a müncheni és koppenhágai repülőtérrel is sikerült megállapodást kötni, amelynek kapcsán két új IT megoldást is bevezetnek a légitársaságok rendszerébe: az Amadeus Airport Sequence Manager, valamint az Amadeus Airport Fixed Resource Optimiser szolgáltatást.
Ugyancsak a reptéri IT területét erősíti, hogy 2014 első negyedévében jelentették be az UFIS, a világ egyik vezető reptéri információs technológiai szereplőjének megvásárlását, amely mostantól meghatározza a vállalat jelenlétét a területen.
Újabb sikeres évet zárt az Amadeus 2013-ban
Növekedést ért el az Amadeus szolgáltatásainak minden területén 2013-ban. A vállalat jövedelme 6,6%-kal emelkedett, EBIDTA mutatója 7,2%-kal lett magasabb, a korrigált adóval csökkentett működési profitja pedig 7,8%-kal nőtt. Ugyancsak eredményeket ért el a vállalat a disztribúció, az IT megoldások, valamint a beruházások terén is a Newmarket International megvásárlásával.

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét
A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket
A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól
A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein
Még vizsgálják a katasztrófa okait.

Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek
Tizenegy balatoni állomáson a peronokat szektorokra osztják az utasok segítése érdekében.

Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak
A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét.

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról
A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.

Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten
Az Európai Unió törvényhozói kedden szavaztak arról a javaslatról, amely betiltaná a légitársaságok számára, hogy díjat számítsanak fel az utasok kis kézipoggyászáért.

Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon
A MÁV-csoport közleménye alapján.

A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet
Budapest Főváros Kormányhivatala vizsgálatot indított a légitársasággal szemben, jelentették be kedden.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.