Az A320neo és az A321neo gépek (amelyek nevének rövidítése a "New Engine Option"-t takarja) 2023-ban és 2024-ben érkeznek. A 27 új repülőgépből 10-et a SWISS flottájába szánnak, a többi pedig a csoport más tagjainál teljesít majd szolgálatot. A rendelések egy része Pratt & Whitney (PW1100G), másik fele pedig LEAP-1A hajtóművekkel érkezik a CFM International-től. Ez azt jelenti, hogy mindkét hajtómű-típus egyenlő arányban jelenik meg a Lufthansa Csoport Neo családjában.
A repülőgépeken található Pratt & Whitney és a CFM International által kidolgozott innovatív hajtómű-technológiák, valamint az aerodinamikus szárnyvégek (sharkletek) komoly mértékben, üléskilométerenként akár 20 százalékkal is csökkentik az üzemanyagfelhasználást. A Lufthansa A320-as családjának tagjaihoz hasonlóan az A320neo és az A321neo gépek alapfelszereltségként zajcsökkentő örvénygenerátorokkal érkeznek. Az A320neo felszállásakor a zajterhelés nagyjából 50 százalékkal kisebb a típus többi gépéhez viszonyítva.