A Weco-online Kft. portfoliójába tartozó www.repjegy.hu, www.repulojegy.hu és www.2fly.hu oldalak jelentős többletforgalmat realizálnak a Malév 2012. februári leszállása óta. A megnövekedett utazási érdeklődésnek és megváltozott repülőjegy vásárlási igényeknek köszönhetően április végén a Weco-online, korábban a Malév igényeit is kiszolgáló telefonos ügyfélszolgálatba szervezte ki az eddig házon belül végzett call-center tevékenységét.
"Azért döntöttünk a kiszervezéskor a volt Malév ügyfélszolgálat mellett, mert az új kollégák biztos repülőjegyfoglalási rendszerismerete és ügyfélkezelési jártassága jelentősen lerövidíti az amúgy hosszas ügyintézést igénylő feladatokat is, mint például egy repülőjegy módosítás vagy a légitársaságok által nyújtott plusz szolgáltatások igénybevétele" - mondta el Habóczki Zsolt a Weco-online ügyvezetője.
"Utasainknak több éves értékesítési és ügyfélszolgálati tapasztalattal rendelkező munkatársak segítenek eligazodni a légitársaságok által kínált ajánlatok között, amit - Magyarországon egyedülálló módon - azonnal le is foglalhatnak telefonon keresztül" - tette hozzá Holczinger Zoltán, a cég értékesítési igazgatója.
"A Malév utáni helyzetben sokszor még mindig bizonytalan ügyfelek igényeihez igazodva tervezzük, hogy a jövőben még tovább bővítjük a telefonon is foglalható szolgáltatások körét" - osztotta meg terveit Holczinger Zoltán.