Újra zsarol a Ryanair

A Ryanair azzal fenyegetőzik, hogy kivonul Ciprusról, amennyiben a Ciprusi Turisztikai Hivatal nem ad nekik több marketingtámogatást, illetve a paphosi repülőtéren nem törlik el a leszállási díjat.

A Ryanair csökkenő nyereségességére való tekintettel az utóbbi hónapokban több útvonal bezárásáról is döntött. A légitársaság közölte, hogy felkészült arra, hogy októberben beszüntesse larnakai és paphosi járatait – írja a travelweekly. A légitársaság még májusban jelentette be rodoszi és kosi járatának megszűnését, júniusban jelentősen csökkentette marokkói kapacitásait, júliusban pedig több spanyolországi útvonalon (Madrid, Barcelona, Kanéri-szigetek) szüntette be, illetve redukálta járatait.

A Ryanair szerint Rodosz és Kos „megszegte egy promóciós megállapodásban adott szavát”, Marokkó „nem volt hajlandó garantálni a költségszintet”, a Kanári-szigetek kormányzata pedig „megszegte az incentive szerződésben vállaltakat”. Ciprusi lapértesülések szerint a Ryanair azt akarja, hogy duplájára emelkedjen a larnacai járatok után kapott készpénzes ösztönző összege. A fapados szállító hasonló jellegű támogatási szerződéseket próbál tető alá hozni Izraelben és Libanonban, miután marketing megállapodást kötött a Holland Turisztikai Hivatallal, és ennek alapján júliusban megnyitotta első holland állomáshelyét Maastrichtban.

Az Európai Bizottság jelenleg is vizsgálja az Európai Légitársaságok Szövetsége (AEA) bejelentését, miszerint a Ryanair évente több százmillió font „állami támogatásban” részesül.


így újítja fel utaskabinjait az Emirates

így újítja fel utaskabinjait az Emirates 

A flotta felújítását teljes egészében a légitársaság saját központjában végzik, ahol a hét minden napján, 0-24 órában több mint 250 fős szakembergárda dolgozik.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek

Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek 

Az elektronikus kártya ugyanannyiba kerül majd, mint a korábbi jegy.
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat

Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat 

Az elkerülő út 3,6 kilométer hosszú, és mostantól az Ágfalvi utat köti össze az M85-ös gyorsforgalmi úttal, közel az osztrák-magyar határhoz.
Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél

Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél 

A Neste-től rendel fenntartható üzemanyagot a légitársaság.
Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését

Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését 

A budapesti repülőtér a világ repülőterei között is egyedülálló ezen a téren.
Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál

Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál 

Delegáció miatt ideiglenes korlátozások és lezárások.
Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre

Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre 

Az algériai légitársaság október 20-tól naponta repül majd az előzetes tervek szerint Algír és Budapest között.
Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből

Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből 

Több mint tízezer londoni taxis nyújtott be keresetet az Uber ellen, azzal vádolva a céget, hogy szándékosan félrevezette a hatóságokat az engedélyek megszerzése érdekében.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.