Az ibis ebben a hónapban ünnepli fennállásának 50. évfordulóját.Az új, Go get it elnevezésű kampánnyal a márka megerősíti az utazás fontosságát mindenki számára, és ünnepli a legkülönbözőbb okokat, amelyek az embereket utazásra ösztönzik, írják közleményükben.
Ötven évvel ezelőtt ez a brand demokratizálta az utazást azzal, hogy bevezette az economy vendéglátás fogalmát, barátságos kiszolgálást, remek designt és állandó minőséget biztosítva a vendégeknek, megfizethető áron
– mondta Jean-Yves Minet elnök.
Az ibis a Saatchi & Saatchi Londonnal együttműködve tervezte és készítette el a Go get it globális kampányt.
A filmeket az ibis London Sutton Pointban forgatták, és szerepel bennük az ibis Heartists® Michael Brandy (ibis London Sutton Point) és Füzesy Zoltán (ibis Styles Edinburgh St Andrew Square).
A kampányt a globális közösségi médiában és a televíziós hálózatokon indult el hét olyan szívmelengető utazási történettel, amelyek a világ ibis szállodáiban nap mint nap megtörténnek. A videósorozatot az AB/CD/CD díjnyertes francia rendezőpárosa, Clement Dozier és Camille Dauteuille rendezte.
Az ibis márka 11 szállodával van jelen Magyarországon: egy ibis Győrben, 6 ibis és 4 ibis Styles pedig Budapesten található.