"Az utasélmény és a zökkenőmentes repülőtéri kiszolgálás kiemelten fontos a Wizz Air számára. Az utóbbi időszak utaspanaszait alapul véve a légitársaság vizsgálatokat folytatott le, és a felmerült ügyeken konstruktívan dolgozott együtt a Malév GH-val, szem előtt tartva, hogy az utasélmény továbbra is magas színvonalú legyen a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Közösen meghatározták az azonnali fejlesztést, illetve közbeavatkozást igénylő területeket és megoldották a felmerült problémákat.
A Wizz Air ezúton is biztosítja a kedves utasokat, hogy továbbra is azon dolgozik, hogy a földi kiszolgáló partnerei által a Wizz Air utasainak nyújtott szolgáltatások színvonala – beleértve a nemrég bevezetett önkiszolgáló poggyászfeladás szolgáltatást, amely nagymértékben hozzájárult a budapesti repülőtér hatékonyságának növeléséhez – a repülőtársaság mind a 151 úti célján tovább nőjön. Minden ügyfelünket biztatjuk, hogy a bizonyítékokkal együtt (pl. szolgáltató számlája) jelezze a Wizz Air felé, ha ettől eltérő tapasztalatokat szerez – hálásak vagyunk a visszajelzésért, és minden esetet alaposan kivizsgálunk."
Forrás: Turizmus Online