Az akció ideje alatt 4 hajón 16 magyar fogás és 14 féle magyar bor közül választhatnak a vendégek a magyar ét- és borlapról, továbbá minden hajón cigányzenekar gondoskodik a jó hangulatról. A Viking Line honlapján egy kvízjátékot is meghirdetnek, amelynek keretében 1-1 szerencsés finn, illetve svéd pár egy budapesti wellness hétvégét tölthet el hazánkban.
Az akció elérése a Viking Line hirdetési kampányán belül Finn-, illetve Svédországban kb. 2,5-2,5 millió fő, a hajókon, utazási irodákban, terminálokban kihelyezett plakátok által mindkét országban kb. 250.000 fő, továbbá a hajótársaság finn és svéd honlapján - amelyen keresztül az érdeklődők az MT Zrt. honlapjára is eljuthatnak - a napi elérések száma kb. 35.000 egyedi látogató. A Magyar Turizmus Zrt. a hajók fedélzetén hazánk turisztikai kínálatát bemutató kiadványt, valamint a megújult Budapest Winter Invitation akciót hirdető svéd, illetve finn nyelvű szórólapokat terjeszt, amelyek 200.000 főhöz jutnak el.