A napilap februárban jelentkezik tartalom-kampányával, amelynek középpontjában a Blikk márka stílusához illeszkedő, egy kisfiú és egy felnőtt közötti párbeszédek állnak. Az új kommunikációs arculat követi a lap 2008 őszén történt megújulását tartalomban és layout-ban.
A kampány tévében, rádióban, közterületi, sajtó valamint online felületeken fut. Sorozat-reklám lesz; a két szereplő és az új arculat hosszú távon támogatja a Blikk márkát.
A kreatívterveket a Carbon Group készítette, a produkciós cég a Crew Team, az utómunkát a Post Edison végezte, a médiaügyeket az MM&V viszi.
Szabó Győző színész a pálinkakampány után a Blikk kreatívjaiban kamatoztatja reklámtehetségét. Az ügynökség mindenképpen profi színészeket keresett.
Baranyai Szabolcs, a Blikk reklámvezetője elmondta, hogy a választás azért esett Szabó Győzőre, mert ismert és szokatlanul széles célcsoport számára hiteles színész. „Általa és a Carbon kreatívterveivel a Blikk márka olyan kommunikációt kap, amely ki fog tűnni a reklámzajból” – véli Baranyai.
Papp Péter, a Carbon Group kreatívigazgatója a Kreatív Online megkeresésére elmondta, hogy a tender során olyan koncepciót vártak, amely folytatható egész évben, és alkalmas az év során tervezett aktivitások, például nyereményjáték támogatására is. „A sztorik nem a klasszikus értelemben függenek össze, de a szereplők, a sematikus helyszín és az alapszituáció végig változatlan marad. Az egész koncepció a két karakter közötti játékos feszültségre épül, ahol jellemzően mindig Győző húzza a rövidebbet, de készült olyan film is, amelyben egy picit sikerül visszavágnia a sok beszólásért” – mondta Papp Péter.