„A Bauhaus alapításának jubileuma kiválóan alkalmas arra, hogy megerősítsük Németország pozícióját mint az európaiak első számú kulturális úticélja – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Weimarban, Dessauban, Berlinben és számos más helyszínen testközelből is felfedezhetőek a Bauhaus-mozgalom gyökerei, öröksége és nemzetközi hatásai. Így a Bauhaus fontos színfolt az úticél Németország kultúrturisztikai kínálatában.”
Mostantól online elérhető a kampány érkezési oldala németül, angolul és franciául. A jubileum szimbóluma a #CelebratingBauhaus hashtag alatt a DZT weboldaláról közvetlenül az érkezési oldalra irányít át. Az oldal központja egy animációs film, amelyet a DZT a Bauhaus-témában Németországban készített.
A partnerek weboldalaihoz linkek állnak a rendelkezésre, így elérhető a Bauhaus Verbund 2019 és Berlin, Szász-Anhalt, illetve Türingia marketingszervezetei: ezen szövetségi államok különösen nagy Bauhaus-örökséggel rendelkeznek.
Október végén a DZT a Thüringer Tourismus GmbH-val közösen kereken 120 nemzetközi médiaképviselőt és közösségi média véleményvezért lát vendégül 20 országból a 2. Incoming & Brand Summit „100 éves a Bauhaus” rendezvényen. A kampány további kiemelt eseményei egy videoprojekt a CNN médiapartnerrel és egy virtuális-valóság-projekt a weimari Bauhaus-egyetem közreműködésével. Ezen felül a DZT a klasszikus PR- és közösségi média-tevékenységeket használja fel a piacokon, hogy bemutassa a Bauhaus tematikát és jelentőségét Németország számára.
Mi pedig arra hívnánk fel a figyelmet, hogy a Turizmus & Vendég júniusi számában részünkről remek, a Bauhaus-ról szóló cikkel készültünk a német évfordulóra is. Előfizetett már a lapra?!