16 ország bloggerei lepték el Ausztriát

16 nemzetközi blogger, 4 nap, 1 küldetés: Ausztria változatos kínálatának felderítése, élményeik megosztása a világgal Facebookon és Twitteren keresztül.

Május 28-31. között Tirolban a Kitzbüheli-Alpok egy bloggertalálkozó helyszínévé változott át: az Österreich Werbung a Tirol Werbunggal és a Kitzbühler Alpen Marketinggel együttműködve 16 országból (többek között USA-ból, Magyarországról, Nagy-Britanniából, Skandináviából és Kínából) hívott meg bloggereket egy ausztriai felfedezőútra. A bloggerek élményeiket szöveg, kép és videó formájában örökítették meg. Beszámolóikat a közösségi média különböző csatornáin terjesztették, ezáltal is hirdetve Ausztriát, mint tökéletes üdülési célpontot.

Az érdeklődés a bloggerút iránt hatalmas volt, több mint 350 jelentkezés érkezett. Közülük olvasószám, elérés és népszerűség alapján került kiválasztásra a16 blogger, akik meghívást kaptak Ausztriába. A négy nap alatt változatos programokban lehetett részük, érdeklődése szerint mindenki válogathatott az aktivitásokban. A résztvevők napi 3 különböző program közül választhattak, így voltak, akik bizonyíthatták bátorságukat egy erdei kötélpálya- kalandparkban vagy egy hegyikerékpáros túrán, mások egy kellemes séta alkalmával fedezhették fel a tiroli St Johannt, vagy a régió természeti szépségeit egy kirándulás során.

#inAustria Blogtrip 2015 from Martina on Vimeo.

A bloggertalálkozó online felülete a www.austria.info/inAustria oldalon található Social Wall, ahol a résztvevők minden Facebook, Instagram, Twitter anyaga megtalálható. A #inaustria és #loveTirol hashtaggel megjelölt posztok elérhetőek maradnak az út után is. A szervezők 16 bloggerrel (akik kb. 500 000 olvasót érnek el) számoltak, valamint 15 blogbejegyzéssel, 50 millió Twitter és Facebook poszttal és 350 fotóval. A bloggereket természetesen elkísérte egy videóstáb is, amely rövidfilmeket és egy összefoglaló videót is készített.

„A társadalmi átalakulásokkal a márkavezetés és kommunikáció is megváltozik” – magyarázta Dr. Michael Scheuch, az Österreich Werbung brand managementjének vezetője. „Monológok helyett egyre gyakrabban dialógusokra kerül sor. Egy olyan professzionális együttműködésben, ahol a bloggerek szerkesztői szabadsága teljes mértékben biztosított, garantált a hiteles tartalom. Így ők is a márka követeivé válnak, akik az Ausztriáról kialakított képet egyszerre alakítják és terjesztik.”

A „Bloggertalálkozó Ausztria” az Österreich Werbung aktuális tematikai súlypontjához, az „Ausztria. Európa találkozóhelye” koncepcióhoz tervezett aktivitás. A sikeres premier után már tervezés alatt áll egy következő, téli bloggerút szervezése.

A Tirol Werbung és a Kitzbüheler Alpen Marketing GmbH. támogatása mellett az utazást az Austrian Airlines és az ÖBB finanszírozta.


Harmincöt éve omlott le a berlini fal - programhegyek a szabadság városában

Harmincöt éve omlott le a berlini fal - programhegyek a szabadság városában 

Berlin a harmadik legnépszerűbb utazási cél az európai fővárosok között, London és Párizs után.
Megvan, kit javasolnak turisztikai biztosnak az EU-ban

Megvan, kit javasolnak turisztikai biztosnak az EU-ban 

Erről az örvendetes hírről a bécsi alapítású turisztikai szakmai portál számolt be.
Korlátozottan, de már fogad vonatokat Ausztria

Korlátozottan, de már fogad vonatokat Ausztria 

Győri vagy hegyeshalmi átszállással biztosított az eljutás Bécsig.
Többet költöttünk idén utasbiztosításra

Többet költöttünk idén utasbiztosításra 

Az emelkedést a javuló gazdasági környezettel magyarázzák.
Egy rejtőzködő stájer szépség: Herberstein

Egy rejtőzködő stájer szépség: Herberstein 

Ma is elég nehéz megtalálni Herbersteint, de régen éppen ennek köszönhette létét ez a gyönyörű kastély.
Rómában újabb korlátozások a tömegturizmus ellen

Rómában újabb korlátozások a tömegturizmus ellen 

Az adatok szerint 2023-ban közel ötvenmillió látogató érkezett Rómába, és átlagban fejenként 4,1 éjszakát töltöttek a városban.
Csődgondnokság alatt a Titanicot gyártó hajógyár

Csődgondnokság alatt a Titanicot gyártó hajógyár 

A cégvezetés tájékoztatása szerint megalapozott az a várakozás, hogy a vállalatcsoport új tulajdonosi irányítás alatt működhet majd tovább.
Turistaforgalomról, magyarok érkezéséről, toprégiókról és a túlturizmus elkerüléséről

Turistaforgalomról, magyarok érkezéséről, toprégiókról és a túlturizmus elkerüléséről 

A Horvát Idegenforgalmi Közösség nyári főszezont értékelő hétfői tájékoztatóján jártunk.
Extrém eső tartja fogságban Ausztriát

Extrém eső tartja fogságban Ausztriát  

Az elmúlt napok heves esőzései rég nem látott kihívások elé állítják Ausztriát.
Lengyelország: a rejtett kincsek és az aktív turizmus hazája

Lengyelország: a rejtett kincsek és az aktív turizmus hazája 

Lengyelország egyre nagyobb erőket mozgósít, hogy megmutassa az ország látnivalóit és még több magyar turistát tudjon az országba csábítani.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.