16 ország bloggerei lepték el Ausztriát

16 nemzetközi blogger, 4 nap, 1 küldetés: Ausztria változatos kínálatának felderítése, élményeik megosztása a világgal Facebookon és Twitteren keresztül.

Május 28-31. között Tirolban a Kitzbüheli-Alpok egy bloggertalálkozó helyszínévé változott át: az Österreich Werbung a Tirol Werbunggal és a Kitzbühler Alpen Marketinggel együttműködve 16 országból (többek között USA-ból, Magyarországról, Nagy-Britanniából, Skandináviából és Kínából) hívott meg bloggereket egy ausztriai felfedezőútra. A bloggerek élményeiket szöveg, kép és videó formájában örökítették meg. Beszámolóikat a közösségi média különböző csatornáin terjesztették, ezáltal is hirdetve Ausztriát, mint tökéletes üdülési célpontot.

Az érdeklődés a bloggerút iránt hatalmas volt, több mint 350 jelentkezés érkezett. Közülük olvasószám, elérés és népszerűség alapján került kiválasztásra a16 blogger, akik meghívást kaptak Ausztriába. A négy nap alatt változatos programokban lehetett részük, érdeklődése szerint mindenki válogathatott az aktivitásokban. A résztvevők napi 3 különböző program közül választhattak, így voltak, akik bizonyíthatták bátorságukat egy erdei kötélpálya- kalandparkban vagy egy hegyikerékpáros túrán, mások egy kellemes séta alkalmával fedezhették fel a tiroli St Johannt, vagy a régió természeti szépségeit egy kirándulás során.

#inAustria Blogtrip 2015 from Martina on Vimeo.

A bloggertalálkozó online felülete a www.austria.info/inAustria oldalon található Social Wall, ahol a résztvevők minden Facebook, Instagram, Twitter anyaga megtalálható. A #inaustria és #loveTirol hashtaggel megjelölt posztok elérhetőek maradnak az út után is. A szervezők 16 bloggerrel (akik kb. 500 000 olvasót érnek el) számoltak, valamint 15 blogbejegyzéssel, 50 millió Twitter és Facebook poszttal és 350 fotóval. A bloggereket természetesen elkísérte egy videóstáb is, amely rövidfilmeket és egy összefoglaló videót is készített.

„A társadalmi átalakulásokkal a márkavezetés és kommunikáció is megváltozik” – magyarázta Dr. Michael Scheuch, az Österreich Werbung brand managementjének vezetője. „Monológok helyett egyre gyakrabban dialógusokra kerül sor. Egy olyan professzionális együttműködésben, ahol a bloggerek szerkesztői szabadsága teljes mértékben biztosított, garantált a hiteles tartalom. Így ők is a márka követeivé válnak, akik az Ausztriáról kialakított képet egyszerre alakítják és terjesztik.”

A „Bloggertalálkozó Ausztria” az Österreich Werbung aktuális tematikai súlypontjához, az „Ausztria. Európa találkozóhelye” koncepcióhoz tervezett aktivitás. A sikeres premier után már tervezés alatt áll egy következő, téli bloggerút szervezése.

A Tirol Werbung és a Kitzbüheler Alpen Marketing GmbH. támogatása mellett az utazást az Austrian Airlines és az ÖBB finanszírozta.


Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között

Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között 

A Német Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) stratégiai együttműködésről állapodott meg.
Nyár, szünidő és Dubaj

Nyár, szünidő és Dubaj 

A városban számos lehetőség van kulturális, aktív, sőt akár extrém programok kipróbálására.
Listán Prága leglátogatottabb turisztikai célpontjai

Listán Prága leglátogatottabb turisztikai célpontjai 

Az első tíz legnépszerűbb csehországi idegenforgalmi célpont az utóbbi években nem nagyon módosul.
Megújította Travelife Partner minősítését az OTP Travel

Megújította Travelife Partner minősítését az OTP Travel 

Az utazásszervező először 2023-ban, első magyarországi székhelyű utazási irodaként kapta meg a minősítést, amelyet idén, 2025-ben sikeresen megújított.
Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira

Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira 

Ausztria 2025-ben is izgalmas célpont a magyar utazók számára.
Hőségriadó Olaszországban

Hőségriadó Olaszországban 

A szerdai napra tizenhárom városban közepes szintű, úgynevezett narancssárga riasztást rendeltek el.
Utasbiztosítások és a közel-keleti konfliktus

Utasbiztosítások és a közel-keleti konfliktus 

Utasbiztosítási feltételek a közel-keleti konfliktus árnyékában.
Magyar vályogkemence Chicagóban

Magyar vályogkemence Chicagóban 

A Paradigma Ariadné is ott van a 2025-ös Chicagói Építészeti Biennálé (CAB) kiállítói között.
Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka

Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka 

A nyári napforduló a svédek második legnagyobb ünnepe, az éj ilyenkor a hagyományok szerint tele van varázslattal.
Tűzvész Splitnél – videóval

Tűzvész Splitnél – videóval 

A tűzoltók egyelőre nem tudják megfékezni a lángokat.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.