16 ország bloggerei lepték el Ausztriát

16 nemzetközi blogger, 4 nap, 1 küldetés: Ausztria változatos kínálatának felderítése, élményeik megosztása a világgal Facebookon és Twitteren keresztül.

Május 28-31. között Tirolban a Kitzbüheli-Alpok egy bloggertalálkozó helyszínévé változott át: az Österreich Werbung a Tirol Werbunggal és a Kitzbühler Alpen Marketinggel együttműködve 16 országból (többek között USA-ból, Magyarországról, Nagy-Britanniából, Skandináviából és Kínából) hívott meg bloggereket egy ausztriai felfedezőútra. A bloggerek élményeiket szöveg, kép és videó formájában örökítették meg. Beszámolóikat a közösségi média különböző csatornáin terjesztették, ezáltal is hirdetve Ausztriát, mint tökéletes üdülési célpontot.

Az érdeklődés a bloggerút iránt hatalmas volt, több mint 350 jelentkezés érkezett. Közülük olvasószám, elérés és népszerűség alapján került kiválasztásra a16 blogger, akik meghívást kaptak Ausztriába. A négy nap alatt változatos programokban lehetett részük, érdeklődése szerint mindenki válogathatott az aktivitásokban. A résztvevők napi 3 különböző program közül választhattak, így voltak, akik bizonyíthatták bátorságukat egy erdei kötélpálya- kalandparkban vagy egy hegyikerékpáros túrán, mások egy kellemes séta alkalmával fedezhették fel a tiroli St Johannt, vagy a régió természeti szépségeit egy kirándulás során.

#inAustria Blogtrip 2015 from Martina on Vimeo.

A bloggertalálkozó online felülete a www.austria.info/inAustria oldalon található Social Wall, ahol a résztvevők minden Facebook, Instagram, Twitter anyaga megtalálható. A #inaustria és #loveTirol hashtaggel megjelölt posztok elérhetőek maradnak az út után is. A szervezők 16 bloggerrel (akik kb. 500 000 olvasót érnek el) számoltak, valamint 15 blogbejegyzéssel, 50 millió Twitter és Facebook poszttal és 350 fotóval. A bloggereket természetesen elkísérte egy videóstáb is, amely rövidfilmeket és egy összefoglaló videót is készített.

„A társadalmi átalakulásokkal a márkavezetés és kommunikáció is megváltozik” – magyarázta Dr. Michael Scheuch, az Österreich Werbung brand managementjének vezetője. „Monológok helyett egyre gyakrabban dialógusokra kerül sor. Egy olyan professzionális együttműködésben, ahol a bloggerek szerkesztői szabadsága teljes mértékben biztosított, garantált a hiteles tartalom. Így ők is a márka követeivé válnak, akik az Ausztriáról kialakított képet egyszerre alakítják és terjesztik.”

A „Bloggertalálkozó Ausztria” az Österreich Werbung aktuális tematikai súlypontjához, az „Ausztria. Európa találkozóhelye” koncepcióhoz tervezett aktivitás. A sikeres premier után már tervezés alatt áll egy következő, téli bloggerút szervezése.

A Tirol Werbung és a Kitzbüheler Alpen Marketing GmbH. támogatása mellett az utazást az Austrian Airlines és az ÖBB finanszírozta.


Ki az az írónő, akinek művei turisták ezreit csábítják Angliába?

Ki az az írónő, akinek művei turisták ezreit csábítják Angliába? 

Évek óta tart szülőhazájában a Jane Austen-láz.
A spanyolok megelégelték a sok füstölést

A spanyolok megelégelték a sok füstölést 

A dohányzásmentes terek bővítésére, a korlátozások kiterjesztésére készül a spanyol kormány a dohánytörvény tervezett módosításával.
Indul a főszezon az IBUSZ-nál

Indul a főszezon az IBUSZ-nál 

A toplistás úti célok között továbbra is Görögország, Törökország és Spanyolország állnak az élen.
Adománygyűjtő kampány Parajd megmentésére

Adománygyűjtő kampány Parajd megmentésére 

A térség egyik legfontosabb látványossága vált elérhetetlenné, és ezzel együtt számos helyi vállalkozás és család megélhetése is veszélybe került.
Rendhagyó űrakció az osztrákoknál

Rendhagyó űrakció az osztrákoknál 

A Strauss-emlékév alkalmából a Kék Duna keringő digitális változatát elektromágneses hullámokra ültetve lőtték ki az űrbe.
Több külföldi, kevesebb belföldi turista Romániában

Több külföldi, kevesebb belföldi turista Romániában 

Romániában 2,5 százalékkal csökkent a turisták száma áprilisban.
Ajándék közösségi program Bécsben

Ajándék közösségi program Bécsben 

Bécs újabb lépést tesz az ifjúság bevonása és a társadalmi egyenlőség erősítése felé.
Büntetik Dél-Olaszországban a fürdőruhában sétáló turistákat

Büntetik Dél-Olaszországban a fürdőruhában sétáló turistákat 

A településvezető kedden aláírt rendelkezése a csaknem tizenkilencezer lakosú város történelmi központjára vonatkozik.
Allianz: idén a magyarok 70 százaléka biztosan utazik, de a legtöbben egy hétre

Allianz: idén a magyarok 70 százaléka biztosan utazik, de a legtöbben egy hétre 

Bár a magyarok többsége idén is készül nyaralni, a pihenés célja, hossza és gyakorisága már igen változatos képet mutat.
Megfontoltan költenek a nyári vakációra a magyarok

Megfontoltan költenek a nyári vakációra a magyarok  

A többség igyekszik a nyári pihenést úgy megszervezni, hogy a pénzügyi lehetőségek összhangban legyenek a nyaralási elképzelésekkel.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.