Az ETOA (European Tourism Association) – az Európai Turisztikai Szövetség – az ECM (European Cities Marketing) – az európai nagyvárosok marketing szervezete – közreműködésével hetedik alkalommal rendezi meg a turisztikai szakmai találkozót. A workshop igen hatékony elérést kínál az európai utaztató szakma szereplőihez, emellett alkalmat ad arra, hogy az egyes desztinációk turisztikában érdekelt partnerei is tapasztalatot cserélhessenek a kiállítás és találkozó ideje alatt.
AZ ECM-tag Budapestet, a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ turisztikai divízióvezetője, Pap Mária képviseli, aki eddig több mint 30 tárgyalást folytatott az európai tour-operátorokkal. A divízióvezető a BFTK és a Turizmus Kft. közös kiadásában nemrég megjelent hivatalos MICE katalógus a Budapest MICE Guide, a hét nyelven nyomtatott Budapest Guide városkalauz, a City Map információs térkép, és a reprezentatív Budapest’s Finest angol nyelvű városmagazin segítségével tájékoztatja a magyar főváros iránt érdeklődőket; valamint bemutatja a hivatalos városkártya, a Budapest Card élménycsomag kínálatát, előnyeit – mely az egyéni turisták mellett a csoportos és MICE utazók igényeire is szabható.
Forrás: Turizmus Online