A Chelsea negyedben június 17-én helyi idő szerint reggel 10 órakor megnyíló egységével immár a Google is beállt azon nagy technológiai vállalatok sorába, amelyek már az offline (valóságos térben történő) kiskereskedelmi értékesítésben is jelen vannak.
A helyszínválasztást meghatározta, hogy a környéken már megtalálhatók a félig-meddig versenytársnak számító Apple, Microsoft, Samsung és Amazon márkaüzletek is. Az 5000 négyzetméternyi eladótéren a Google-t megelőzően már üzemelt posta és Starbucks is.
Az áruház berendezésekor külön törekedtek az élményszerű megjelenésre és arra is, hogy a polcokra kikerüljenek a vállalat növekvő hardverportfóliójának termékei is, mint a Pixel telefonok, a WearOS vagy a Fitbit eszközök. A Covid-19 miatt sokat késett a hivatalos megnyitó időpontja, azonban mától már a nyilvánosságot is tárt karokkal várja a vállalat, természetesen a járványügyi óvintézkedések betartásával.
A designerek nagy hangsúlyt fektettek az interaktivitásra, ezért egy külön játékteret is építettek a Stadia játékainak kiprobálásához, valamint egy hangszigetelt szobát is elhelyeztek a különböző Google Home és Nest termékek teszteléséhez. Az Apple Store-hoz hasonlóan az ügyfelek a meghibásodott eszközöket is bevihetik, amelyeket ott helyben meg is javítanak.
A tervek még egyelőre nem nyilvánosak, de a kiszivárgott információk alapján, nagyon valószínűnek tűnik, hogy a jövőben további Google-üzletek fognak nyílni az Egyesült Államokban és a nemzetközi piacokon egyaránt.
Forrás: Store Insider