A perec, a templom és a szív: ilyen lett München új logója

Vidám megjelenés, tradicionális elemek – ez jellemzi Bajorország székhelyének új turisztikai logóját. 

Nemrég mutatta be München új turisztikai logóját a város idegenforgalmi központja. Az új logó érzékelteti azt, hogy a város milyennek szeretné láttatni magát – az újszerű megjelenés mellett tradicionális elemeket tartalmaz a kreatív, és bemutatja az új turizmusstratégia kulcsüzeneteit, vagyis a város figyelemre méltó, egyedi stílusát.

A szimbólumok között megtalálható a perec, ami kimondottan Bajorországra jellemző, a müncheni Miasszonyunk templom két tornya és az Oktoberfest mézeskalácsszíve, ami a pirított mandulára is utal, amit szívecskés papírzacskóban árulnak. A kék szín az eget, a sárga a napsütést és az élet élvezetét, a zöld pedig az Isar folyót, az Angolkertet és a számos parkot szimbolizálja.

A város rendkívül fontos szerepet tölt be az egyre gyarapodó számú ázsiai turisták szempontjából: 2014-ben München volt a legnépszerűbb németországi úti cél körükben, az Ázsiából érkezők által eltöltött vendégéjszakák száma pedig 2013-hoz képest 8,8%-kal 1,5 millióra emelkedett a városban.


Szigorítások és új szabályok a Cinque Terrén

Szigorítások és új szabályok a Cinque Terrén 

A helyi nemzeti park hatósága szigorításokat vezet be a biztonság és a természeti környezet védelme érdekében.
A DHL korlátozza az amerikai kiszállításait

A DHL korlátozza az amerikai kiszállításait 

A DHL Express április 21-től ideiglenesen felfüggeszti a 800 dollárt meghaladó értékű, magánszemélyeknek szóló csomagok kiszállítását az Egyesült Államokba.
WTTC: 2035-re 4,5 millió új turisztikai munkahely jöhet létre az Európai Unióban

WTTC: 2035-re 4,5 millió új turisztikai munkahely jöhet létre az Európai Unióban 

Az Európai Unió utazási és turisztikai szektora erőteljes növekedési pályára állt, és a következő évtized során várhatóan további 4,5 millió munkahelyet teremt 2035-re.
Új irodában a Kartago Tours központja

Új irodában a Kartago Tours központja 

A költözés a vállalat ügyfelei által eddig is használt elérhetőségeket nem érinti.
Élj Dubajban, miközben tanulj tartalomkészítést!

Élj Dubajban, miközben tanulj tartalomkészítést! 

A Beautiful Destinations Academy,  a Visit Dubai-val együttműködve most egyedülálló lehetőséget kínál .
World Tourism Film Awards: idén is díjazzák a világ legjobb turisztikai kisfilmjeit

World Tourism Film Awards: idén is díjazzák a világ legjobb turisztikai kisfilmjeit  

Főszerkesztőnk is a nemzetközi zsűri tagja.
Varsó, a meglepetések városa

Varsó, a meglepetések városa  

Lengyelország fővárosa igazi modern metropolisz.
Mit rejt a mély Görögország egyik legszebb szigete alatt?

Mit rejt a mély Görögország egyik legszebb szigete alatt? 

Szantoriniről van, szó, ahol meredek sziklák százai sorakoznak, helyről, amelyet turisták százezrei látogatnak évente.
Ingyenes és pénztárcabarát dubaji programok

Ingyenes és pénztárcabarát dubaji programok 

Sokan azt gondolják, hogy Dubajban csak költséges szórakozás várja a látogatókat. Szerencsére ez nem így van, hiszen számos ingyenes látnivalót is találunk, ha Dubajba látogatunk.
Már a horvátok is nehezítettek a határátkelésnél

Már a horvátok is nehezítettek a határátkelésnél 

Szlovákia és Ausztria után április 15-től Horvátország is ideiglenes határellenőrzést rendelt el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.