Nemrég mutatta be München új turisztikai logóját a város idegenforgalmi központja. Az új logó érzékelteti azt, hogy a város milyennek szeretné láttatni magát – az újszerű megjelenés mellett tradicionális elemeket tartalmaz a kreatív, és bemutatja az új turizmusstratégia kulcsüzeneteit, vagyis a város figyelemre méltó, egyedi stílusát.
A szimbólumok között megtalálható a perec, ami kimondottan Bajorországra jellemző, a müncheni Miasszonyunk templom két tornya és az Oktoberfest mézeskalácsszíve, ami a pirított mandulára is utal, amit szívecskés papírzacskóban árulnak. A kék szín az eget, a sárga a napsütést és az élet élvezetét, a zöld pedig az Isar folyót, az Angolkertet és a számos parkot szimbolizálja.
A város rendkívül fontos szerepet tölt be az egyre gyarapodó számú ázsiai turisták szempontjából: 2014-ben München volt a legnépszerűbb németországi úti cél körükben, az Ázsiából érkezők által eltöltött vendégéjszakák száma pedig 2013-hoz képest 8,8%-kal 1,5 millióra emelkedett a városban.
Forrás: Tourism Breaking News