Kenny Jacobs, a Ryanair marketingigazgatója, a Máltai Turisztikai Konferencián jelentette be a fapados légitársaság 5 pontját, mely az európai turizmus 10% -os növekedésére irányul, a 2018-as tervezett 4%-kal szemben. Az előadásban kiemelte az alacsony költségű repülés előnyeit a régiók számára.
A marketingvezető hangsúlyozta, hogy az alacsony vitel díjak a regionális turizmus és a munkahelyteremtés kulcsfontosságú mozgatórugói.
A Ryanair 5 pontos tervet vázolt fel a turizmus fejlesztésére:
- A repülőtéri költségek csökkentése és az Európán belüli rövid távú utazásokra kivetett adók csökkentése
- A szálláshelyhiány kezelése, alacsonyabb árak, melyek ösztönzik az új szálláshelyek építését
- Az EU-s célállomások marketingjének javítása, az uniós polgároknak az európai nyaralásra való ösztönzése
- Új regionális üdülőhelyek fejlesztése, mint például Dél-Olaszország és Észak-Spanyolország
- Szezonon kívüli városlátogatások fejlesztése
Kenny Jacobs szerint: "A repülőtéri költségek és adók csökkentésével, a szálláshelyhiány kezelésével, az EU desztinációmarketingjével, az új regionális üdülőhelyek népszerűsítésével, egy nagyobb, egész évben működő idegenforgalmi időszak kialakításával az európai idegenforgalom fellendülhet. A turisták alternatív úti célokat keresnek, mivel a török és az észak-afrikai üdülőhelyek forgalma csökken."
Idén 130 millió ember repül Európában a Ryanairrel. Az utazás iránti igény növekedésével a légi közlekedés tovább növelheti a turizmust a kevésbé ismert desztinációk számára is. A Ryanair szerint az idegenforgalom minden évben az EU GDP-jének a 15% -át teszi ki és az EU-n belüli munkahelyek 12% -át adja. A megfelelő lépések megtétele során a turizmus idén 10% -kal növekedhet, szemben az előrejelzett 4% -kal, ami további 2 millió európai munkahelyet teremtene.
Forrás: Travel Daily News