Bécs-kártya: a WienTourismus különleges partnerprogramot indít

A WienTourismus a Bécs-kártyához kapcsolódóan mostantól különleges együttműködési lehetőséget kínál az online platformok üzemeltetőinek, akik a Bécs-kártyával, Európa legjobb városi turista kártyáját reklámozhatják a látogatóiknak és minden egyes, az oldalon elhelyezett reklámnak köszönhetően értékesített darab után províziót kaphatnak.

Az úgynevezett Bécs-kártya partnerprogramnak köszönhetően a WienTourismus lehetővé teszi a különféle honlapok, blogok vagy online portálok számára, hogy partnerként vegyenek részt Ausztria legkeresettebb turista kártyájának reklámozásában. Aki partner szeretne lenni, annak rendelkezésre kell bocsátani az online platformján (honlap, blog stb.) egy reklámfelületet és meg kell jeleníteniük egy Bécs-kártyát reklámozó bannert, illetve egy rövid reklámszöveget és egy linket a Bécs-kártya honlapjára. A reklámfelületre kattintó felhasználók a Bécs-kártya online vásárlási felületére jutnak. Egy korábban kiosztott partnerszámnak köszönhetően pontosan megállapítható, hogy melyik online oldalról érkezett a felhasználó. Az így eladott Bécs-kártyák után járó provízión túl a partnerprogramban résztvevők abból is profitálhatnak, hogy egy erős márka jelenik meg a honlapjukon.

Évente mintegy 300 000 db Bécs-kártya kerül értékesítésre, ezzel Bécs hivatalos turista kártyája a legkeresettebb egész Ausztriában. 2012-ben az ÖAMTC és partnerklubjai 16 európai nagyváros turista kártyája közül a bécsit választották a legjobbnak. A Bécs-kártya 48 órára mindössze 18,90 euróért, 72 órára pedig 21,90 euróért váltható ki. A kártyával ingyenesen használhatjuk a tömegközlekedési eszközöket, valamint 210 különféle kedvezményt illetve előnyt élvezhetünk városnézés, vásárlás, koncert- vagy múzeumlátogatás közben, valamint éttermekben és kávéházakban.

 

Néhány lépés után Bécs-kártya reklámpartnerré válhat

A partnerek egy online nyomtatvány segítségével jelentkezhetnek – a bejelentett reklámfelület ellenőrzését követően a Bécs-kártya értékesítőpartnere, a Global Blue Austria megküldi a szerződést és rendelkezésre bocsájtja az online reklámcsomagot. A szolgáltatás alapján történő elszámolást lehetővé tevő partnerazonosító mellett az csomag magában foglal különböző mérető online bannereket, előre megírt reklámszövegeket német és angol nyelven, egy rövidfilmet a Bécs-kártyáról, valamint hasznos tippeket, amelyek segítenek a partneroldalakon történő értékesítés előremozdításában. Az érdeklődők az affiliate.wien.info honlapon további információkat szerezhetnek a programról. A Global Blue Austria a +43/1/798 44 00-0 telefonszámon nyújt szóbeli felvilágosítást.

Forrás: Vendég & Hotel


Földrengés rázta meg Nápoly térségét

Földrengés rázta meg Nápoly térségét 

A dél-olaszországi Nápoly térséget csütörtök kora hajnalban 4,4-es erősségű földrengés rázta meg – közölte az olasz Országos Geofizikai és Vulkanológiai Intézet (INGV).
Országok listája, ahol keveset süt a nap

Országok listája, ahol keveset süt a nap 

Az Egyesült Királyság csak az ötödik legkevesebb napsütést kapó ország.
Spanyolország idén az úti cél? Erről jobb, ha tud – turistaként

Spanyolország idén az úti cél? Erről jobb, ha tud – turistaként 

Spanyolország továbbra is verhetetlen úti cél. Azonban a helyi hatóságok hoztak olyan új szabályokat, amelyekkel jobb, ha számol idén.
Az idei ITB Berlin eredményei, jövőre jön az ITB Americas

Az idei ITB Berlin eredményei, jövőre jön az ITB Americas 

Az idei szakmai rendezvény 100 ezer szakmai résztvevőt vonzott, akiknek 87 százaléka külföldről érkezett.
Egyre többen keresnek tűzálló házakat Los Angelesben

Egyre többen keresnek tűzálló házakat Los Angelesben 

Az egész ház mindössze néhány alapanyagból épült: földből, vízből, homokzsákokból, szögesdrótból, vakolatból és egy kevés cementből, de a legfontosabb különlegessége nem látható.
Egy ideig zárva a párizsi modern művészeti múzeum

Egy ideig zárva a párizsi modern művészeti múzeum 

Bezárt öt évre a világ egyik legjelentősebb kortárs képzőművészeti gyűjteményével rendelkező párizsi Pompidou Központ modern művészeti múzeuma.
Nyolcvan nap alatt a Föld körül – Füleken

Nyolcvan nap alatt a Föld körül – Füleken 

Március 14-én indul a turistaszezon a füleki várban, ekkor nyitják meg a 80 nap alatt a Föld körül című kiállítást a Bebek-torony 5. szintjén.
Megálljt parancsolnak egy utazási formának a lengyel Tátrában

Megálljt parancsolnak egy utazási formának a lengyel Tátrában 

Jövő évtől korlátozzák a lovaskocsikázást.
Amszterdam kitiltja a szennyező hajókat csatornáinak belvárosi szakaszáról

Amszterdam kitiltja a szennyező hajókat csatornáinak belvárosi szakaszáról 

Amszterdam április 1-jétől környezetvédelmi célból kibocsátásmentes övezetet hoz létre a csatornák belvárosi szakaszain közlekedő hajókra vonatkozóan.
A művészet utazás: díjat nyert az OTP Travel

A művészet utazás: díjat nyert az OTP Travel 

A Magyar Marketing Szövetség szakmai zsűrije Marketing Gyémántdíjjal ismerte el „A művészet utazás” című, innovációmarketing kategóriában benyújtott pályázatukat.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.