Bécs-kártya: a WienTourismus különleges partnerprogramot indít

A WienTourismus a Bécs-kártyához kapcsolódóan mostantól különleges együttműködési lehetőséget kínál az online platformok üzemeltetőinek, akik a Bécs-kártyával, Európa legjobb városi turista kártyáját reklámozhatják a látogatóiknak és minden egyes, az oldalon elhelyezett reklámnak köszönhetően értékesített darab után províziót kaphatnak.

Az úgynevezett Bécs-kártya partnerprogramnak köszönhetően a WienTourismus lehetővé teszi a különféle honlapok, blogok vagy online portálok számára, hogy partnerként vegyenek részt Ausztria legkeresettebb turista kártyájának reklámozásában. Aki partner szeretne lenni, annak rendelkezésre kell bocsátani az online platformján (honlap, blog stb.) egy reklámfelületet és meg kell jeleníteniük egy Bécs-kártyát reklámozó bannert, illetve egy rövid reklámszöveget és egy linket a Bécs-kártya honlapjára. A reklámfelületre kattintó felhasználók a Bécs-kártya online vásárlási felületére jutnak. Egy korábban kiosztott partnerszámnak köszönhetően pontosan megállapítható, hogy melyik online oldalról érkezett a felhasználó. Az így eladott Bécs-kártyák után járó provízión túl a partnerprogramban résztvevők abból is profitálhatnak, hogy egy erős márka jelenik meg a honlapjukon.

Évente mintegy 300 000 db Bécs-kártya kerül értékesítésre, ezzel Bécs hivatalos turista kártyája a legkeresettebb egész Ausztriában. 2012-ben az ÖAMTC és partnerklubjai 16 európai nagyváros turista kártyája közül a bécsit választották a legjobbnak. A Bécs-kártya 48 órára mindössze 18,90 euróért, 72 órára pedig 21,90 euróért váltható ki. A kártyával ingyenesen használhatjuk a tömegközlekedési eszközöket, valamint 210 különféle kedvezményt illetve előnyt élvezhetünk városnézés, vásárlás, koncert- vagy múzeumlátogatás közben, valamint éttermekben és kávéházakban.

 

Néhány lépés után Bécs-kártya reklámpartnerré válhat

A partnerek egy online nyomtatvány segítségével jelentkezhetnek – a bejelentett reklámfelület ellenőrzését követően a Bécs-kártya értékesítőpartnere, a Global Blue Austria megküldi a szerződést és rendelkezésre bocsájtja az online reklámcsomagot. A szolgáltatás alapján történő elszámolást lehetővé tevő partnerazonosító mellett az csomag magában foglal különböző mérető online bannereket, előre megírt reklámszövegeket német és angol nyelven, egy rövidfilmet a Bécs-kártyáról, valamint hasznos tippeket, amelyek segítenek a partneroldalakon történő értékesítés előremozdításában. Az érdeklődők az affiliate.wien.info honlapon további információkat szerezhetnek a programról. A Global Blue Austria a +43/1/798 44 00-0 telefonszámon nyújt szóbeli felvilágosítást.

Forrás: Vendég & Hotel


Tornyok, teázók, autentikus helyek – nem tipikusan turistáknak való világ

Tornyok, teázók, autentikus helyek – nem tipikusan turistáknak való világ 

Ha valakit igazán érdekel egy olajban és pénzben dúskáló, mégis autentikus hely, akkor egy rövid vizitet mindenképp megér Kuvait.
Miért rettegnek egyre többen a repüléstől?

Miért rettegnek egyre többen a repüléstől? 

Önnel is előfordult már, hogy a repülő fedélzetén a szomszédja görcsösen markolja a karfát, és megpróbálja megfogni a kezét fel- vagy leszállás közben? 
UniTravel 2025: bővülő úti célkínálat, változás a charterezésben

UniTravel 2025: bővülő úti célkínálat, változás a charterezésben 

Valentin-napi ajándékként mutatta be idei árualapját értékesítő partnereinek a több mint 30 éves múltra visszatekintő, hazai alapítású utazási iroda.
Spanyolország legdrágább nyaralóhelye

Spanyolország legdrágább nyaralóhelye 

A legfrissebb adatok szerint a szállodai tartózkodásokat figyelembe véve Marbella Spanyolország legdrágább nyaralóhelye.
Izraeli turizmus: mikor jöhet a nagy visszatérés?

Izraeli turizmus: mikor jöhet a nagy visszatérés? 

Vajon a körülmények továbbra is nehezítik a hosszú távú stratégiák kialakítását?  És mit mutat a realitás? A teljes fellendülés még várat magára? 
Múzeummá alakítják Tito egykori luxushajóját

Múzeummá alakítják Tito egykori luxushajóját 

Felújították Josip Broz Tito egykori jugoszláv elnök legendás luxushajóját, a Galebet (Sirály), amely újra behajózott Fiume (Rijeka) kikötőjébe, és amelyet múzeummá alakítanak át.
Párizsban betiltották a kulcsszéfeket a közterületeken

Párizsban betiltották a kulcsszéfeket a közterületeken 

Betiltotta a párizsi városháza a bútorozott lakások kiadásához használt eszközök, egyebek mellett a számkombinációs kulcstárolók és más tárolók kihelyezését a francia főváros közterületein.
Kezdődik a velencei karnevál

Kezdődik a velencei karnevál 

A szerelmeseket várják a Szent Márk térre pénteken, ahol az idén Valentin-napon kezdődik a március 4-ig tartó velencei karnevál, amely a Casanova kora címet kapta.
Bár mozog a föld Szantorinin – de továbbra is a hajózási társaságok útvonalterveiben

Bár mozog a föld Szantorinin – de továbbra is a hajózási társaságok útvonalterveiben 

A hajótársaságok figyelemmel kísérik a szeizmikus tevékenységet, és szükség esetén módosítják útvonalaikat az utasok biztonsága érdekében.
Randevú a bécsi múzeumban

Randevú a bécsi múzeumban 

Az Osztrák Történeti Múzeum rendhagyó tárlatvezetéssel várja a párokat Valentin-nap alkalmából.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.