Bécs-kártya: a WienTourismus különleges partnerprogramot indít

A WienTourismus a Bécs-kártyához kapcsolódóan mostantól különleges együttműködési lehetőséget kínál az online platformok üzemeltetőinek, akik a Bécs-kártyával, Európa legjobb városi turista kártyáját reklámozhatják a látogatóiknak és minden egyes, az oldalon elhelyezett reklámnak köszönhetően értékesített darab után províziót kaphatnak.

Az úgynevezett Bécs-kártya partnerprogramnak köszönhetően a WienTourismus lehetővé teszi a különféle honlapok, blogok vagy online portálok számára, hogy partnerként vegyenek részt Ausztria legkeresettebb turista kártyájának reklámozásában. Aki partner szeretne lenni, annak rendelkezésre kell bocsátani az online platformján (honlap, blog stb.) egy reklámfelületet és meg kell jeleníteniük egy Bécs-kártyát reklámozó bannert, illetve egy rövid reklámszöveget és egy linket a Bécs-kártya honlapjára. A reklámfelületre kattintó felhasználók a Bécs-kártya online vásárlási felületére jutnak. Egy korábban kiosztott partnerszámnak köszönhetően pontosan megállapítható, hogy melyik online oldalról érkezett a felhasználó. Az így eladott Bécs-kártyák után járó provízión túl a partnerprogramban résztvevők abból is profitálhatnak, hogy egy erős márka jelenik meg a honlapjukon.

Évente mintegy 300 000 db Bécs-kártya kerül értékesítésre, ezzel Bécs hivatalos turista kártyája a legkeresettebb egész Ausztriában. 2012-ben az ÖAMTC és partnerklubjai 16 európai nagyváros turista kártyája közül a bécsit választották a legjobbnak. A Bécs-kártya 48 órára mindössze 18,90 euróért, 72 órára pedig 21,90 euróért váltható ki. A kártyával ingyenesen használhatjuk a tömegközlekedési eszközöket, valamint 210 különféle kedvezményt illetve előnyt élvezhetünk városnézés, vásárlás, koncert- vagy múzeumlátogatás közben, valamint éttermekben és kávéházakban.

 

Néhány lépés után Bécs-kártya reklámpartnerré válhat

A partnerek egy online nyomtatvány segítségével jelentkezhetnek – a bejelentett reklámfelület ellenőrzését követően a Bécs-kártya értékesítőpartnere, a Global Blue Austria megküldi a szerződést és rendelkezésre bocsájtja az online reklámcsomagot. A szolgáltatás alapján történő elszámolást lehetővé tevő partnerazonosító mellett az csomag magában foglal különböző mérető online bannereket, előre megírt reklámszövegeket német és angol nyelven, egy rövidfilmet a Bécs-kártyáról, valamint hasznos tippeket, amelyek segítenek a partneroldalakon történő értékesítés előremozdításában. Az érdeklődők az affiliate.wien.info honlapon további információkat szerezhetnek a programról. A Global Blue Austria a +43/1/798 44 00-0 telefonszámon nyújt szóbeli felvilágosítást.

Forrás: Vendég & Hotel


Kitört az Etna, menekülnek a turisták – videóval

Kitört az Etna, menekülnek a turisták – videóval 

Hatalmas gáz- és hamuoszlop tört a magasba az olasz sziget felett.
Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett

Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett 

Olasz elegancia, festő ecsetjére kívánkozó háttér, magyar kreativitás és időtlen luxus a hegyek ölelésében – ez a Nuvole Garden hotelprojekt a Comói-tónál.
Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen

Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen 

A jövő nem fenyegetés, hanem lehetőség: felhívás az aktív alakításra.
Spanyolországot brutális hőség éri el

Spanyolországot brutális hőség éri el 

A nyár közepét idéző időjárás várhatóan e hét csütörtöktől vasárnapig tart majd.
Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária

Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária 

Feljebb ugrott a Kiwi.com foglalási listáján Portugália és Málta is.
Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére

Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére 

Jelenleg a bánya egyik legújabb részét, a Telegdy-szárnyat próbálják megmenteni két szigetelőgát kialakításával.
Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet

Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet 

A hétfő éjszakai és keddi esőzések nyomán a Korond-patak vízhozama másodpercenként 50 köbméterre nőtt.
Turisztikai fejlesztés Afrikában

Turisztikai fejlesztés Afrikában 

A győri székhelyű, nemzetközi médiavállalat, a Flying Media Hungary tovább erősítette pozícióját a globális turizmus- és légiközlekedési szakmában.
Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban?  – itt a toplista

Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban? – itt a toplista 

A nyaralók többsége saját autóval kel útra, és a klasszikus, 7 éjszakás vakáció a legjellemzőbb, csaknem minden harmadik foglalás esetén.
Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk

Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk  

Idén is leginkább Horvátországba utaznak a magyarok.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.