Bécs-kártya: a WienTourismus különleges partnerprogramot indít

A WienTourismus a Bécs-kártyához kapcsolódóan mostantól különleges együttműködési lehetőséget kínál az online platformok üzemeltetőinek, akik a Bécs-kártyával, Európa legjobb városi turista kártyáját reklámozhatják a látogatóiknak és minden egyes, az oldalon elhelyezett reklámnak köszönhetően értékesített darab után províziót kaphatnak.

Az úgynevezett Bécs-kártya partnerprogramnak köszönhetően a WienTourismus lehetővé teszi a különféle honlapok, blogok vagy online portálok számára, hogy partnerként vegyenek részt Ausztria legkeresettebb turista kártyájának reklámozásában. Aki partner szeretne lenni, annak rendelkezésre kell bocsátani az online platformján (honlap, blog stb.) egy reklámfelületet és meg kell jeleníteniük egy Bécs-kártyát reklámozó bannert, illetve egy rövid reklámszöveget és egy linket a Bécs-kártya honlapjára. A reklámfelületre kattintó felhasználók a Bécs-kártya online vásárlási felületére jutnak. Egy korábban kiosztott partnerszámnak köszönhetően pontosan megállapítható, hogy melyik online oldalról érkezett a felhasználó. Az így eladott Bécs-kártyák után járó provízión túl a partnerprogramban résztvevők abból is profitálhatnak, hogy egy erős márka jelenik meg a honlapjukon.

Évente mintegy 300 000 db Bécs-kártya kerül értékesítésre, ezzel Bécs hivatalos turista kártyája a legkeresettebb egész Ausztriában. 2012-ben az ÖAMTC és partnerklubjai 16 európai nagyváros turista kártyája közül a bécsit választották a legjobbnak. A Bécs-kártya 48 órára mindössze 18,90 euróért, 72 órára pedig 21,90 euróért váltható ki. A kártyával ingyenesen használhatjuk a tömegközlekedési eszközöket, valamint 210 különféle kedvezményt illetve előnyt élvezhetünk városnézés, vásárlás, koncert- vagy múzeumlátogatás közben, valamint éttermekben és kávéházakban.

 

Néhány lépés után Bécs-kártya reklámpartnerré válhat

A partnerek egy online nyomtatvány segítségével jelentkezhetnek – a bejelentett reklámfelület ellenőrzését követően a Bécs-kártya értékesítőpartnere, a Global Blue Austria megküldi a szerződést és rendelkezésre bocsájtja az online reklámcsomagot. A szolgáltatás alapján történő elszámolást lehetővé tevő partnerazonosító mellett az csomag magában foglal különböző mérető online bannereket, előre megírt reklámszövegeket német és angol nyelven, egy rövidfilmet a Bécs-kártyáról, valamint hasznos tippeket, amelyek segítenek a partneroldalakon történő értékesítés előremozdításában. Az érdeklődők az affiliate.wien.info honlapon további információkat szerezhetnek a programról. A Global Blue Austria a +43/1/798 44 00-0 telefonszámon nyújt szóbeli felvilágosítást.

Forrás: Vendég & Hotel


Már a horvátok is nehezítettek a határátkelésnél

Már a horvátok is nehezítettek a határátkelésnél 

Szlovákia és Ausztria után április 15-től Horvátország is ideiglenes határellenőrzést rendelt el.
Lezuhant egy drótkötélpálya kabinja – többen meghaltak

Lezuhant egy drótkötélpálya kabinja – többen meghaltak 

Az olaszországi Nápoly közelében történt a tragédia, a Faito-hegyre vezető drótkötélpályán.
Felújítják a világ egyik leghíresebb épületét

Felújítják a világ egyik leghíresebb épületét 

Már hozzá is láttak.
World Tourism Film Awards: idén is díjazzák a világ legjobb turisztikai kisfilmjeit

World Tourism Film Awards: idén is díjazzák a világ legjobb turisztikai kisfilmjeit  

Főszerkesztőnk is a nemzetközi zsűri tagja.
Ingyenes és pénztárcabarát dubaji programok

Ingyenes és pénztárcabarát dubaji programok 

Sokan azt gondolják, hogy Dubajban csak költséges szórakozás várja a látogatókat. Szerencsére ez nem így van, hiszen számos ingyenes látnivalót is találunk, ha Dubajba látogatunk.
Magyar kortársművészet Milánóban

Magyar kortársművészet Milánóban 

A Magyar Divat & Design Ügynökség szervezésében megvalósult Budapest Select – A VVoven View kiállítás több mint 8000 érdeklődőt fogadott a Milan Design Week során, az 5VIE designnegyed egyik kiemelt helyszíneként.
Bizonyítékot találtak arra, mi volt valójában a Stonehenge funkciója

Bizonyítékot találtak arra, mi volt valójában a Stonehenge funkciója 

Ez az a hely, amiről már mindenki hallott, és látta fotókon, de kevesen tudják, miért is épült valójában?
Felmérés: a fiatal generáció lemond a luxuscikkekről, csakhogy utazhasson

Felmérés: a fiatal generáció lemond a luxuscikkekről, csakhogy utazhasson 

Idén inkább utaznak a fiatalok, minthogy megvegyék a legújabb okostelefont.
A világ legnagyobb vizicsatája

A világ legnagyobb vizicsatája 

A hatalmas vízipisztolyos csata a Fehér Lótusz (White Lotus) filmsorozat egyik legfrissebb epizódjában is szerepet kapott.
Oszakai Világkiállítás: nyitva a Magyar Pavilon

Oszakai Világkiállítás: nyitva a Magyar Pavilon 

Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter nyitotta meg a 2025-ös Oszakai Világkiállítás Magyar Pavilonját.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.