Habár Dubaj már számos nyugat-európai országban képviselteti magát, a döntés, miszerint a mi régiónkban is feltűnnek, azt mutatja, a gazdag Emirátusok tisztában van vele, mekkora potenciál rejlik Magyarországban.
A kampányok szeptembertől veszik kezdetüket hazánkban – azonban nehogy azt gondoljuk, Dubaj csupán a tehetős párokat és a sztárokat célozza meg Magyarországon! A luxuskörülményeiről híres arab emirátus a családokat és az ideális ár-érték arányt előnyben részesítő nyaralókat is szívesen vendégül látja.
A magyarországi jelenlét számos komoly eseményt, együttműködést és médiakampányt foglal magában. A dubaji turizmus fellendítését pedig már számszerűsítették is – vagyis a célt kitűzték: évente 20 millió vendéget várnak 2020-ra a közép-kelet-európai régióból.
A hivatalos, turizmussal foglalkozó szerv a Dubai Turisztikai és Kereskedelmi Marketing (Dubai Tourism and Commerce Marketing - DTCM), melynek feladata, hogy Dubajt globális úti céllá, illetve főkereskedelmi központtá tegye a közép-kelet-európai régióban. Amellett, hogy Dubajt világszerte népszerűsítik, a licencek kiosztásáért, illetve a dubaji szállodai szolgáltatások kategorizálásáért is felelősek – beleértve az ide szervezett utakat és szállásajánlatokat.
Az európai képviseleti iroda a cseh Travel Advance, mely az egyik legnagyobb ütemben növekvő vállalat a desztinációs marketing területén Közép-Kelet-Európában. A vállalatot Paddington Tucker és Lenka Fidenska irányítja, akik több év tapasztalattal rendelkeznek a régióban a turisztikai desztinációk népszerűsítésében. A Travel Advance ázsiai és afrikai szállodák és beutaztató irodák mellett a kenyai turisztikai hivatalt képviseli Csehországban.
Forrás: Turizmus Online