A döntős kampány egy utazási információkat tartalmazó microsite-ra és okostelefon-applikációra épül, mely a MasterCard Úti Tippek név alatt valósult meg. Az alkalmazás hasznos tudnivalókkal szolgál a helyi fizetési lehetőségekről, hangosszótárral segíti az utazókat, sőt még útiköltség-nyilvántartót, és az utazók tapasztalataiból összeállított, országokra és régiókra lebontott infografikákat is tartalmaz.
(Az esettanulmány innen letölthető.)
„A projekt fő célkitűzése a hazai utazóközönség külföldön való bankkártyahasználatának ösztönzése” – mondta el Huszics György, a Crane ügyvezető igazgatója. „A bankkártya az utazás célszerű és egyben nélkülözhetetlen kelléke – ezt az alapgondolatot tudatosítottuk a kártyahasználókban úgy, hogy az arra ösztönző impulzusokat az utazás tervezése és a készülődés során közvetítettük” – árnyalta a képet Boroznaki Gergő, a kampányért felelős ügyfélkapcsolati igazgató.
Az Úti Tippek júniusban megnyerte a Kreatív Csoport által idén először megrendezett Content Marketing Awardon mind a verseny fődíját, mind a pénzügyi szolgáltatások kategóriát megnyerte. A nemzetközi megmérettetés díjátadója november 26-án, szerdán lesz a londoni Roundhouse-ban.