Döntős a Crane a nemzetközi Content Marketing Awardon

Harmadik alkalommal gyűlnek össze a világ legjobb content marketing szakemberei Londonban, hogy megnevezzék az elmúlt év legkiválóbb tartalommarketing-kampányait a nemzetközi Content Marketing Awardon. Az idei versenyre 6 kontinens 16 országából több mint 450 nevezés érkezett, a Crane – egyetlen hazai ügynökségként – a pénzügyi kategóriában került az International Content Marketing Award shortlistjére.

A döntős kampány egy utazási információkat tartalmazó microsite-ra és okostelefon-applikációra épül, mely a MasterCard Úti Tippek név alatt valósult meg. Az alkalmazás hasznos tudnivalókkal szolgál a helyi fizetési lehetőségekről, hangosszótárral segíti az utazókat, sőt még útiköltség-nyilvántartót, és az utazók tapasztalataiból összeállított, országokra és régiókra lebontott infografikákat is tartalmaz.

(Az esettanulmány innen letölthető.)

„A projekt fő célkitűzése a hazai utazóközönség külföldön való bankkártyahasználatának ösztönzése” – mondta el Huszics György, a Crane ügyvezető igazgatója. „A bankkártya az utazás célszerű és egyben nélkülözhetetlen kelléke – ezt az alapgondolatot tudatosítottuk a kártyahasználókban úgy, hogy az arra ösztönző impulzusokat az utazás tervezése és a készülődés során közvetítettük” – árnyalta a képet Boroznaki Gergő, a kampányért felelős ügyfélkapcsolati igazgató.

Az Úti Tippek júniusban megnyerte a Kreatív Csoport által idén először megrendezett Content Marketing Awardon mind a verseny fődíját, mind a pénzügyi szolgáltatások kategóriát megnyerte. A nemzetközi megmérettetés díjátadója november 26-án, szerdán lesz a londoni Roundhouse-ban.


Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon

Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon 

A szlovén kormány csütörtöki ülésén további hat hónappal meghosszabbította a határellenőrzést a horvát és a magyar határon.
Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában

Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában 

A jégdóm Szlovákia egyik leglátogatottabb látványosságává vált.
DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.
 Firenze betiltja a kulcsdobozokat és  az idegenvezetők hangszóróit

Firenze betiltja a kulcsdobozokat és az idegenvezetők hangszóróit  

Firenze is lépéseket tesz a túlturizmus visszaszorítására, és olyan intézkedéseket vezet be, mint például a rövid távú bérbeadók által használt kulcsdobozok és az idegenvezetők hangszóróinak betiltása.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.