Június 23–24. között mutatták be az aktuális trendeket és technológiai innovációkat, a jövő képét, illetve a digitális eszközök alkalmazását a gyakorlatban.
Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke: „A németországi turisztikai partnereinkkel közösen a Knowledge Days rendezvényen aktuális trendeket vitatunk meg, amelyek szerintünk meghatározzák majd a beutazó turizmust a koronavírus-járvány utáni fázisban. Ezáltal gyakorlati segítséget nyújtunk tagjainknak és erősítjük az úticél Németország pozícióját a desztinációk egyre fokozódó nemzetközi versenyében.”
A Knowledge Days ‚Rethink & Unlock: Digitale Technologien nutzen im Tourismus‘ (A digitális technológiák felhasználása a turizmusban) címmel egyebek mellett a társalgási marketing új fejlesztéseit is tárgyalta, amely a nyelvfelismerő rendszerekkel, a mesterséges intelligenciára épülő chatbot robotokkal vagy az okoshangfalakra kifejlesztett skillek által már fontos része a DZT digitális stratégiájának.
A „The Conscious Traveller of Tomorrow: Miért kell a jövőben az utazást és a fenntarthatóságot közösen kezelni” előadás központi kérdésköre a már kereken egy évtizede kiemelt jövőorientált DZT-tematika a fenntartható turizmus kérdéseiről.
A ‚Recovery & travel data insights‘ tematika pedig a digitális adatforrások használati lehetőségeit taglalta a covid utáni turizmusban.
Kiemelt gyakorlati példákat is bemutattak a rendezvény során.
A Knowledge Days-t idén virtuális rendezvényként tartották meg.
Forrás: DZT / Turizmus Online