A Travelport (TVPT) fokozottabb vezetői fókuszt hozott létre és új, kiterjesztett feladatokat határozott meg az ügynökségek felé forduló csapatában Európában, a Közel-Keleten és Afrikában. A cég amerikai és globális értékesítési csapataiban a közelmúltban bejelentett belső kinevezésekre építő megbízások célja, hogy a Travelport kiaknázza a növekedési lehetőségeket, amelyeket bizonyos kulcsfontosságú földrajzi területeken és ügyfélszegmensekben azonosított, valamint szorosabban összehangolja a kereskedelmi vezetést ezekre vonatkozóan.
A következő azonnali hatályú kinevezéskre került sor Európában, a Közel-Keleten és Afrikában:
• Rabih Saab területe – akihez korábban vezetőként Afrika, a Közel-Kelet és Dél-Ázsia tartozott – kiegészül Európával, valamint ő felel a továbbiakban a Travelport a közelmúltban a régióban beindult növekedésének felgyorsításáért is. Rabih 2005 óta dolgozik a cégnél, és ő állt a Travelport új, utazási irodákra irányuló közvetlen tevékenységeinek élén a Közel-Keleten. Mielőtt csatlakozott a Travelporthoz, számos nemzetközi szervezetnél dolgozott, köztük a Chantelle nevű francia cégnél, a japán Tobacco Internationalnél és a Procter & Gamble-nél.
• Marcin Pilarski, aki korábban a Travelport kelet-európai régióját irányította, az ügynökségekre irányuló globális szintű termékfejlesztési és marketing területet veszi át. A marketing végzettségű szakember 2003-ban csatlakozott a Travelport csapatához, ezt megelőzően számos vezető pozíciót betöltött az utazási ágazatban, köztük egy Európa-szerte működő autókölcsönző hálózatot irányított. A kelet-európai régió irányítására ideiglenes jelleggel Gavin Teale kapott megbízást, aki a kelet-európai vezetői csapat nagy tapasztalattal rendelkező tagja, miközben folyik a véglegesen erre a posztra kinevezendő vezető keresése.
• Damiano Sabatino, akihez korábban a nyugat-európai régió tartozott, mostantól az újonnan létrehozott Dél-Európa és Észak-Afrika régiót irányítja, valamint ő felel a Travelport növekedéséért és terjeszkedéséért ezeken a stratégiailag fontos területeken. Egyik legfontosabb feladata az lesz, hogy optimalizálja magas fokú kereskedelmi függőségeket Európa, valamint Észak- és Nyugat-Afrika között. A Travelporthoz való csatlakozása előtt Damiano műszaki és kereskedelmi vezetői pozíciókat töltött be számos jelentős távközlési és technológiai vállalatnál, mint a Motorola, a Telecom Italia és SITA.
• Simon Ferguson fogja irányítani az észak-európai régiót, amely az Egyesült Királyság, Írország és Skandinávia mellett kiegészül a Benelux-országokkal, Németországgal, Ausztriával és Svájccal. Mielőtt csatlakozott a Travelporthoz, Simon 20 éven át dolgozott a fogyasztói és technológiai média területén, ebből nyolc évig a brit Travel Weekly Group ügyvezetőjeként. Simon előléptetésével Paul Broughton fogja a továbbiakban vezetni az Egyesült Királyságért és Írországért, Peter Cramon pedig a skandináv országokért felelős részleget.
A fenti megbízások kiegészítik és építenek a Travelport ügynökségek felé forduló csapatában a közelmúltban tett egyéb kinevezésekre, melyek során Scott Hyden lett a Travelport újonnan létrehozott Vállalati Ügyfelek Csoportjának vezetője (ahová az OTA-ügyfelek, a multinacionális utazásszervezők és a vállalati ügyfelek tartoznak), valamint megerősítették Bret Kidd kinevezését Hyden korábbi pozíciójában, mint az amerikai kontinensért felelős ügyvezető igazgatóét.
Forrás: Turizmus Online