Fantasztikus üzleti húzás a Google-től

Ne lepődjön meg, ha hamarosan logók lepik el a Google Maps-et, a keresőóriás ugyanis a térképére is mint potenciális hirdetőfelületre tekint.

Ez egyébként különösen a turisztikai szolgáltatóknak lehet hasznos, a szállodák, éttermek és egyéb helyi vállalatok ugyanis nemsokára saját logójukkal jelenhetnek meg a térképen, természetesen akkor, ha fizetnek érte – ezt a Google „promoted pin”-eknek nevezte el, és mind webes böngészőben, mind mobilkészüléken működni fog. Sőt, ha GPS-ként használjuk a Google Maps-et, akkor még út közben is felbukkanhatnak az egyes lokalizált hirdetések.

Így ha például egy turista külföldre utazik, és a Google-térképet böngészi, akkor azonnal látni fogja a fizetett megjelenéseket, vagyis a céges logókat és az adott szolgáltatók helyzetét a képernyőn.

A Google ráadásul arra törekszik, hogy ezeket a hirdetéseket személyre szabja: vagyis a felhasználó korábbi kereséseinek, érdeklődési körének, online viselkedésének leginkább megfelelő cégek logóit fogja feltüntetni számukra, ami szintén jelentősen növelheti annak esélyét, hogy a hirdetés a megfelelő célcsoporthoz jusson el. Azt még nem tudni, hogy ezt pontosan mikor vezetik be, azonban a Google már javában teszteli az új funkciót néhány felhasználóval.


Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között

Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között 

A Német Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) stratégiai együttműködésről állapodott meg.
Nyár, szünidő és Dubaj

Nyár, szünidő és Dubaj 

A városban számos lehetőség van kulturális, aktív, sőt akár extrém programok kipróbálására.
Listán Prága leglátogatottabb turisztikai célpontjai

Listán Prága leglátogatottabb turisztikai célpontjai 

Az első tíz legnépszerűbb csehországi idegenforgalmi célpont az utóbbi években nem nagyon módosul.
Megújította Travelife Partner minősítését az OTP Travel

Megújította Travelife Partner minősítését az OTP Travel 

Az utazásszervező először 2023-ban, első magyarországi székhelyű utazási irodaként kapta meg a minősítést, amelyet idén, 2025-ben sikeresen megújított.
Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira

Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira 

Ausztria 2025-ben is izgalmas célpont a magyar utazók számára.
Hőségriadó Olaszországban

Hőségriadó Olaszországban 

A szerdai napra tizenhárom városban közepes szintű, úgynevezett narancssárga riasztást rendeltek el.
Utasbiztosítások és a közel-keleti konfliktus

Utasbiztosítások és a közel-keleti konfliktus 

Utasbiztosítási feltételek a közel-keleti konfliktus árnyékában.
Magyar vályogkemence Chicagóban

Magyar vályogkemence Chicagóban 

A Paradigma Ariadné is ott van a 2025-ös Chicagói Építészeti Biennálé (CAB) kiállítói között.
Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka

Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka 

A nyári napforduló a svédek második legnagyobb ünnepe, az éj ilyenkor a hagyományok szerint tele van varázslattal.
Tűzvész Splitnél – videóval

Tűzvész Splitnél – videóval 

A tűzoltók egyelőre nem tudják megfékezni a lángokat.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.