Indul a DZT „German Summer Cities” kampánya

Németország az első helyen áll az európai utazók kulturális úticéljainak és városlátogatásainak listáján. Ez tükröződik ezen szegmensek jelentőségében is a németországi beutazó turizmus számára: az IPK 2018 felmérése szerint az európai utazók több mint 60 százaléka kulturális turistaként érkezik Németországba. Ezek az utazók nemcsak a nagyvárosokat keresik fel, hanem meglátogatják a vidék kultúrturisztikailag értékes helyszíneit is.

Ezen aspektusok figyelembevételével a Német Turisztikai Hivatal (DZT) kidolgozta „German Summer Cities” nemzetközi kampányát, amely öt oszlopra épül: Urban City, romantika, üdülés vízparton, látványosságok, illetve művészet és kultúra.

A DZT együttműködési kínálata a kampánnyal kapcsolatban kiváló rezonanciát váltott ki a turisztikai üzletágban. Mindeddig összesen 50 vállalat és szervezet írt alá megfelelő együttműködési megegyezést több mint 100 marketingcsomagra. A DZT több mint 30 piacon végez marketingtevékenységet, a kampány prémium partnereként a Lufthansa minden tevékenységben aktívan részt vesz.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott a témában: „A globális marketingkampányunk piacvezető pozíciónkra épül fel a kulturális utazások és a városlátogatások szegmensében Európában. Az együttműködési csomagok különösen a kis- és középosztálybeli vállalatoknak adnak lehetőséget arra, hogy profitáljanak a marketingtevékenységünk nemzetközi jelenlétéből. A kampány öt oszlopával egy széles tematikus spektrumot fedünk le partnereinknél, illetve a felhasználóknál a világ minden táján.”

A DZT a „German Summer Cities” kampányt célzottan reklámozza az Expedia Group Media Solutions, a C-Trip és az Aviasales online utazási vállalkozásokkal közösen.

A kampány érkezési oldala már elérhető a  www.germany.travel/germansummercities címen. A „German Summer Cities” imázsfilm a YouTube-on látható:

{youtube|id=ynk9sm0l6WE}

Ezen felül öt kisfilm pozícionálja az egyes kampányoszlopokat. A DZT többnapos pop-up eseményeken prezentálja az úticél Németországot a kiemelt küldőpiacokon és a közösségi média csatornákon egy széles körű elérést biztosító hirdetéssel szólítja meg a potenciális Németországba utazókat a világ minden táján.

 {youtube|id=1uaMBDpr6tw}

A DZT a piaci elemzésekre és a benchmarkingra alapozva alakítja ki az éves marketingkampányait az úticél Németország pozícionálására – különböző szempontok alapján. Ezen felül a DZT olyan kampányokat is folytat, amelyek rendezvényekre vagy különleges alkalmakra épülnek, illetve az úticél Németország eddig még kevésbé ismert  oldalára hívják fel a figyelmet. 

Forrás: Német Turisztikai Hivatal


Vége a járványnak: feloldották a szlovák határ felé a tilalmat

Vége a járványnak: feloldották a szlovák határ felé a tilalmat 

Az intézkedést a járványügyi helyzet időszerű alakulásával indokolták.
Ki az az írónő, akinek művei turisták ezreit csábítják Angliába?

Ki az az írónő, akinek művei turisták ezreit csábítják Angliába? 

Évek óta tart szülőhazájában a Jane Austen-láz.
A spanyolok megelégelték a sok füstölést

A spanyolok megelégelték a sok füstölést 

A dohányzásmentes terek bővítésére, a korlátozások kiterjesztésére készül a spanyol kormány a dohánytörvény tervezett módosításával.
Indul a főszezon az IBUSZ-nál

Indul a főszezon az IBUSZ-nál 

A toplistás úti célok között továbbra is Görögország, Törökország és Spanyolország állnak az élen.
Adománygyűjtő kampány Parajd megmentésére

Adománygyűjtő kampány Parajd megmentésére 

A térség egyik legfontosabb látványossága vált elérhetetlenné, és ezzel együtt számos helyi vállalkozás és család megélhetése is veszélybe került.
Rendhagyó űrakció az osztrákoknál

Rendhagyó űrakció az osztrákoknál 

A Strauss-emlékév alkalmából a Kék Duna keringő digitális változatát elektromágneses hullámokra ültetve lőtték ki az űrbe.
Több külföldi, kevesebb belföldi turista Romániában

Több külföldi, kevesebb belföldi turista Romániában 

Romániában 2,5 százalékkal csökkent a turisták száma áprilisban.
Ajándék közösségi program Bécsben

Ajándék közösségi program Bécsben 

Bécs újabb lépést tesz az ifjúság bevonása és a társadalmi egyenlőség erősítése felé.
Büntetik Dél-Olaszországban a fürdőruhában sétáló turistákat

Büntetik Dél-Olaszországban a fürdőruhában sétáló turistákat 

A településvezető kedden aláírt rendelkezése a csaknem tizenkilencezer lakosú város történelmi központjára vonatkozik.
Allianz: idén a magyarok 70 százaléka biztosan utazik, de a legtöbben egy hétre

Allianz: idén a magyarok 70 százaléka biztosan utazik, de a legtöbben egy hétre 

Bár a magyarok többsége idén is készül nyaralni, a pihenés célja, hossza és gyakorisága már igen változatos képet mutat.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.