Indul a DZT „German Summer Cities” kampánya

Németország az első helyen áll az európai utazók kulturális úticéljainak és városlátogatásainak listáján. Ez tükröződik ezen szegmensek jelentőségében is a németországi beutazó turizmus számára: az IPK 2018 felmérése szerint az európai utazók több mint 60 százaléka kulturális turistaként érkezik Németországba. Ezek az utazók nemcsak a nagyvárosokat keresik fel, hanem meglátogatják a vidék kultúrturisztikailag értékes helyszíneit is.

Ezen aspektusok figyelembevételével a Német Turisztikai Hivatal (DZT) kidolgozta „German Summer Cities” nemzetközi kampányát, amely öt oszlopra épül: Urban City, romantika, üdülés vízparton, látványosságok, illetve művészet és kultúra.

A DZT együttműködési kínálata a kampánnyal kapcsolatban kiváló rezonanciát váltott ki a turisztikai üzletágban. Mindeddig összesen 50 vállalat és szervezet írt alá megfelelő együttműködési megegyezést több mint 100 marketingcsomagra. A DZT több mint 30 piacon végez marketingtevékenységet, a kampány prémium partnereként a Lufthansa minden tevékenységben aktívan részt vesz.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott a témában: „A globális marketingkampányunk piacvezető pozíciónkra épül fel a kulturális utazások és a városlátogatások szegmensében Európában. Az együttműködési csomagok különösen a kis- és középosztálybeli vállalatoknak adnak lehetőséget arra, hogy profitáljanak a marketingtevékenységünk nemzetközi jelenlétéből. A kampány öt oszlopával egy széles tematikus spektrumot fedünk le partnereinknél, illetve a felhasználóknál a világ minden táján.”

A DZT a „German Summer Cities” kampányt célzottan reklámozza az Expedia Group Media Solutions, a C-Trip és az Aviasales online utazási vállalkozásokkal közösen.

A kampány érkezési oldala már elérhető a  www.germany.travel/germansummercities címen. A „German Summer Cities” imázsfilm a YouTube-on látható:

{youtube|id=ynk9sm0l6WE}

Ezen felül öt kisfilm pozícionálja az egyes kampányoszlopokat. A DZT többnapos pop-up eseményeken prezentálja az úticél Németországot a kiemelt küldőpiacokon és a közösségi média csatornákon egy széles körű elérést biztosító hirdetéssel szólítja meg a potenciális Németországba utazókat a világ minden táján.

 {youtube|id=1uaMBDpr6tw}

A DZT a piaci elemzésekre és a benchmarkingra alapozva alakítja ki az éves marketingkampányait az úticél Németország pozícionálására – különböző szempontok alapján. Ezen felül a DZT olyan kampányokat is folytat, amelyek rendezvényekre vagy különleges alkalmakra épülnek, illetve az úticél Németország eddig még kevésbé ismert  oldalára hívják fel a figyelmet. 

Forrás: Német Turisztikai Hivatal


Új program a Brazíliába látogató turistáknak

Új program a Brazíliába látogató turistáknak 

Kihagyhatatlan program annak, aki kikapcsolódásra és pihenésre vágyik.
Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság  az ÖRV kongresszusán

Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság az ÖRV kongresszusán 

Európa „túlzottan elkényelmesedett a jólétben, de optimista döntésekkel még lehet változtatni.
Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében

Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében 

Ittunk egy mennyei trappistát, beszélgettünk egy titokzatos emberrel és megvizsgáltuk az unió szívét.
Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség

Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség 

Ras Al Khaimah most a magyar piacot is célba vette.
Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást

Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást  

Azonban sokan látják úgy, hogy a szigorítás túl messzire megy.
Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai

Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai 

Egyelőre nem tudni, mitől szakadhattak le a lapátkerekek.
Csendes Olivér az ÖW-től továbblép

Csendes Olivér az ÖW-től továbblép  

Csendes Olivér, az Österreich Werbung (ÖW) digitális és innovációs igazgatója nyártól a Visit Hungary vezérigazgatójaként folytatja munkáját.
Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak

Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak 

Magyarország a korábbi, 2018-as felmérés óta 18 helyet csúszott vissza a népszerű városok rangsorában, így 2023-ban a 74. helyre került.
Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat

Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat 

Az új vonatvonal a turisták számára is lehetővé tenné, hogy minél többet fedezzenek fel Costa del Sol izgalmas turisztikai látványosságaiból.
Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással

Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással  

A részvételhez csupán az ivie városnéző alkalmazást kell letölteni.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?