Do it for Mom - a címe annak a reklámnak, amit egy dán utazási iroda, a Spies Rejser készíttetett. A két és fél perces film ironikus és komikus áldokumentarista stílusban beszél a fogyasztói társadalom egyik rákfenéjéről, a népességcsökkenésről, illetve a probléma lehetséges megoldásáról. A mamák, akik nagymamák szeretnének lenni, küldjék el tehát felnőtt gyermekeiket nyaralni, mert az jótékony hatást tesz az utódnemzésre, és rövidesen jönnek az unokák. Ráadásul ezzel Dániával is jót tesznek. A reklámot a dán Robert/Boisen & Like-minded ügynökség készítette.
Tavaly márciusban az akciónak már volt egy első része: ekkor az utazási iroda játékra invitálta utasait, melynek keretében három évre elegendő pelenkát, babakocsit és egy nyaralást nyerhettek azok a szerencsés párok, akik bizonyították, hogy az üdülésükön fogant meg gyermekük, sőt, eleve kedvezménnyel utazhattak.
{youtube|id=B00grl3K01g}
Forrás: Adweek
Forrás: Kreatív Online
Forrás: Turizmus Online