A neves előadók hallgatóságukkal a nap során arra keresik a választ: miként valósíthatóak meg az autentikus vendégélmények és a gazdagító személyes találkozások úgy, hogy annak környezeti lábnyoma a lehető legkevesebb legyen. A hosszú távú szemlélet valamennyi napirendi pont előadásában megmutatkozik, erre is utal az idei rendezvény mottója, miszerint „Törzsvendégünk a fenntarthatóság", áll a GD Consulting szakmai portál legfrissebb bejegyzésében.
Az eseményen mutatkozik be először a szakma és sajtó számára az Österreich Werbung (ÖW) új vezérigazgatója Astrid Steharnig-Staudinger, akinek május másodika az első hivatalos munkanapja. Az új vezérigazgató - az 1955-ben alapított - nemzeti turisztikai marketingszervezet kilencedik vezetője, aki a magán okok miatt idő előtt távozott Lisa Weddiget váltotta az ÖW élén.
A beharangozó sajtótájékoztatón a társszervező Szövetségi Munkaügyi és Gazdasági Minisztérium képviseletében Suasanne Kraus-Winkler turisztikai államtitkár és Harald Mahrer, az osztrák gazdasági kamara (WKÖ) elnöke vesznek részt. „Az idei rendezvénnyel célunk, hogy bemutassuk Ausztria modern és innovatív turizmusának arcát, amely a világ egyik legfenntarthatóbb úti céljaként pozícionálja magát, s mindent megteszünk, hogy a célkitűzéseink megvalósulhassanak”, mondta Susanne Kraus-Winkler államtitkár.
Az OTT első napjának részletes programja ITT olvasható.
Forrás: GD Consulting / Bécs