Németország fenntartható nagyhatalommá válhat

A DZT nemzetközi Incoming & Brand Summit találkozója megerősíti Németország kiemelkedő pozícióját mint fenntartható úticél.

Németország, mint márka világszerte ismert. A Német Turisztikai Hivatal (DZT) integrált fenntarthatósági stratégiája rendelkezik azzal az eszköztárral, amellyel tovább fejleszthető Németország transzformációja mint fenntartható úticél. Ez a feladat állt a 3. Germany Incoming & Brand Summit csúcstalálkozó középpontjában, amelyet a DZT június 8-án Lübeckben rendezett meg 130 újságíró és véleményvezér részvételével 33 országból.

 

A  DZT média-csúcstalálkozója a St. Annen műcsarnokban az „Utazás a klíma- és értékváltozás időszakában" mottót tűzte zászlajára. A Lübeck und Travemünde Marketing GmbH a DZT együttműködő partnereként segített megvalósítani a rendezvényt.

A workshop lezárásaként Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke ezt mondta:  „Az ökológia, az ökonómia és a szociális felelősségvállalás jó egyensúlya képezi a Németországba irányuló beutazó turizmus alapját a nemzetközi versenyben. Az SDG-indexben Németország 2022-ben az első tíz helyezett között végzett a nagyon jó hatodik helyen. A nemzetközi újságírókkal való eszmecsere az idei csúcstalálkozón megerősítette, hogy az úticél Németország jó úton halad: hiszen egy olyan turizmus, amely elhanyagolja a fenntarthatóság összetett aspektusait, hosszú távon saját magát fosztja meg létjogosultságától."
Németország a nemzetek márkaértékét mutató NBI-indexben sorban nyolcadszor érte el az első helyezést. Az index a helyszíni faktorok hatszögében egyértelműen tükrözi a turizmus és a kultúra szerepét érzelmi névjegykártyaként.
A lehető legfenntarthatóbb mobilitás koncepcióit és kezdeményezéseit egy fórumon vitatta meg Alexander Tolweth, Deutsche Lufthansa AG, és Max-Christian Lange, Deutsche Bahn AG, Jason McGrath-tal. A két közlekedési társaság központi témája az intermodalitás koncepciói, illetve a „seamless connectivity" az interkontinentális légi összeköttetéstől egészen a vidéki régiókig a teljes értéklánc mentén – az infrastruktúrától a foglalási folyamatig.
Ezzel párhuzamosan a Lübeck & Travemünde Marketing, a Schleswig-Holstein Tourismus Agentur, illetve a Tourismusverband Mecklenburg-Vorpommern különböző üléseken informálta a résztvevőket a fenntarthatóbb turizmus kialakításáról. 

Forrás: DZT / Turizmus Online


Kanapé-utazás Japánba

Kanapé-utazás Japánba 

Egy év kihagyás után a Japán Alapítvány Budapesti Iroda idén újra megrendezi online formában a JFF Online Japán Filmfesztivált.
Egykor romhalmaz volt, ma már vendégeket vár ez a középkori szlovák vár

Egykor romhalmaz volt, ma már vendégeket vár ez a középkori szlovák vár 

A várban időzve nem tudjuk elengedni az érzést, hogy mi mindenről tudnának mesélni ezek a vastag kőfalak.
Májustól újabb szabadstrandnak örülhetnek  a bécsiek

Májustól újabb szabadstrandnak örülhetnek a bécsiek 

Május közepétől vehetik birtokba a fürdőzők Bécs legújabb szabadstrandját, az Arena Beach-et.
Fontos a dolgozók mentális egészsége: ingyenes programot indít az a&o hostellánc

Fontos a dolgozók mentális egészsége: ingyenes programot indít az a&o hostellánc 

Az a&o hostellánc májustól, a mentális egészség nemzetközi hónapja alkalmából ingyenes mentális egészségügyi programot biztosít minden munkavállalója számára.
A város, ahol a Titanic született

A város, ahol a Titanic született 

Belfast, ahol lépten-nyomon jelen van a történelem.
Ennyivel nőtt a Törökországba látogató magyarok száma két év alatt

Ennyivel nőtt a Törökországba látogató magyarok száma két év alatt 

Az elmúlt két év alatt több mint két és félszeresére nőtt a Törökországba látogató magyar turisták száma.
Az infláció ellenére is nagy az osztrákok utazási kedve

Az infláció ellenére is nagy az osztrákok utazási kedve 

Élénk osztrák utazási kedvről tanúskodik az osztrák autóklub frissen elkészült jelentése.
Rézvárostól a Vízi Várig - egy korty konyakkal

Rézvárostól a Vízi Várig - egy korty konyakkal 

Szlovák Turisztikai Hivatal invitálására az egyik legrégebbi történelmi város, Besztercebánya környékének felfedezésére indultunk.
Utazási hackerek jelentkezését várják

Utazási hackerek jelentkezését várják 

Z-generációs álommeló: ismét lehet pályázni World Travel Hackernek.
Új program a Brazíliába látogató turistáknak

Új program a Brazíliába látogató turistáknak 

Kihagyhatatlan program annak, aki kikapcsolódásra és pihenésre vágyik.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.