Németország fenntartható nagyhatalommá válhat

A DZT nemzetközi Incoming & Brand Summit találkozója megerősíti Németország kiemelkedő pozícióját mint fenntartható úticél.

Németország, mint márka világszerte ismert. A Német Turisztikai Hivatal (DZT) integrált fenntarthatósági stratégiája rendelkezik azzal az eszköztárral, amellyel tovább fejleszthető Németország transzformációja mint fenntartható úticél. Ez a feladat állt a 3. Germany Incoming & Brand Summit csúcstalálkozó középpontjában, amelyet a DZT június 8-án Lübeckben rendezett meg 130 újságíró és véleményvezér részvételével 33 országból.

 

A  DZT média-csúcstalálkozója a St. Annen műcsarnokban az „Utazás a klíma- és értékváltozás időszakában" mottót tűzte zászlajára. A Lübeck und Travemünde Marketing GmbH a DZT együttműködő partnereként segített megvalósítani a rendezvényt.

A workshop lezárásaként Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke ezt mondta:  „Az ökológia, az ökonómia és a szociális felelősségvállalás jó egyensúlya képezi a Németországba irányuló beutazó turizmus alapját a nemzetközi versenyben. Az SDG-indexben Németország 2022-ben az első tíz helyezett között végzett a nagyon jó hatodik helyen. A nemzetközi újságírókkal való eszmecsere az idei csúcstalálkozón megerősítette, hogy az úticél Németország jó úton halad: hiszen egy olyan turizmus, amely elhanyagolja a fenntarthatóság összetett aspektusait, hosszú távon saját magát fosztja meg létjogosultságától."
Németország a nemzetek márkaértékét mutató NBI-indexben sorban nyolcadszor érte el az első helyezést. Az index a helyszíni faktorok hatszögében egyértelműen tükrözi a turizmus és a kultúra szerepét érzelmi névjegykártyaként.
A lehető legfenntarthatóbb mobilitás koncepcióit és kezdeményezéseit egy fórumon vitatta meg Alexander Tolweth, Deutsche Lufthansa AG, és Max-Christian Lange, Deutsche Bahn AG, Jason McGrath-tal. A két közlekedési társaság központi témája az intermodalitás koncepciói, illetve a „seamless connectivity" az interkontinentális légi összeköttetéstől egészen a vidéki régiókig a teljes értéklánc mentén – az infrastruktúrától a foglalási folyamatig.
Ezzel párhuzamosan a Lübeck & Travemünde Marketing, a Schleswig-Holstein Tourismus Agentur, illetve a Tourismusverband Mecklenburg-Vorpommern különböző üléseken informálta a résztvevőket a fenntarthatóbb turizmus kialakításáról. 

Forrás: DZT / Turizmus Online


Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen

Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen 

A jövő nem fenyegetés, hanem lehetőség: felhívás az aktív alakításra.
Spanyolországot brutális hőség éri el

Spanyolországot brutális hőség éri el 

A nyár közepét idéző időjárás várhatóan e hét csütörtöktől vasárnapig tart majd.
Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária

Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária 

Feljebb ugrott a Kiwi.com foglalási listáján Portugália és Málta is.
Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére

Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére 

Jelenleg a bánya egyik legújabb részét, a Telegdy-szárnyat próbálják megmenteni két szigetelőgát kialakításával.
Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett

Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett 

Olasz elegancia, festő ecsetjére kívánkozó háttér, magyar kreativitás és időtlen luxus a hegyek ölelésében – ez a Nuvole Garden hotelprojekt a Comói-tónál.
Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet

Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet 

A hétfő éjszakai és keddi esőzések nyomán a Korond-patak vízhozama másodpercenként 50 köbméterre nőtt.
Turisztikai fejlesztés Afrikában

Turisztikai fejlesztés Afrikában 

A győri székhelyű, nemzetközi médiavállalat, a Flying Media Hungary tovább erősítette pozícióját a globális turizmus- és légiközlekedési szakmában.
Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban?  – itt a toplista

Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban? – itt a toplista 

A nyaralók többsége saját autóval kel útra, és a klasszikus, 7 éjszakás vakáció a legjellemzőbb, csaknem minden harmadik foglalás esetén.
Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk

Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk  

Idén is leginkább Horvátországba utaznak a magyarok.
Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon

Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon 

Közel 250 ezer érdeklődő ismerhette már meg hazánkat a pavilon nyújtotta egyedi látogatói élményen, valamint a gazdag kulturális programkínálaton keresztül.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.