Németország megint bezsebelt egy elismerést fenntarthatóság témában

Az Anholt Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2022-es felmérésében Németország sorban hatodszor és összesen nyolcszor ért el első helyezést a 60 ország között végzett összehasonlításban.

Így Németország rekordot ért el: nincsen még egy olyan ország, amely ezidáig sorban hatszor vezető pozíciót ért volna el, amióta 2008-ban először került sor az NBI felmérésére. Ebben az évben a második és a harmadik helyen Japán és Kanada végzett. 

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke: „Az NBI az analitikus értékelésével és más felmérésekkel összeköttetésben értékes adatokat szolgáltat tényekre alapozott marketingünk stratégiájához. Így például a jövő évben két központi akciómezőnkkel, a digitalizációval és az ökológiai transzformációval tovább erősítjük az úticél Németország pozícióját mint fenntartható úticél."

 

Az NBI 2022-es felmérésének turisztikailag releváns részeiben Németország mindenekelőtt a „Historic Buildings", „Vibrant Cities" és „Contemporary Culture" (mindegyiknél 7. hely), illetve a „Cultural Heritage" kategóriákban (9. hely) ért el jó helyezést. Ezek az úticél Németország számára fontos értékek támogatják azokat a profiltulajdonságokat, amelyeket a felmérésben résztvevők összekötnek a desztinációval: 42 százalékuk a turisztikai úticél Németországhoz az „Educational" jelzőt, 32 százalékuk a „Fascinating" és 30 százalékuk az „Exciting" minősítést társította.  Ezen felül számos más aktuális felmérés is alátámasztja mind keresleti, mind kínálati oldalon Németország kiváló pozícióját fenntartható úti célként a nemzetközi versenyben.

Ezáltal Németország az SDG-indexben – amely leképezi az országok eredményeit az UNO-klímacélok elérésénél – a hatodik helyen végzett, a World Economic Forum Travel & Tourism Development Index felmérésében az ötödik helyen és a YouGov Travel & Tourism Sustainability Ranking rangsorában az összes európai országból az első 10 között végzett.

 

Forrás: DZT / Turizmus Online


DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.
 Firenze betiltja a kulcsdobozokat és  az idegenvezetők hangszóróit

Firenze betiltja a kulcsdobozokat és az idegenvezetők hangszóróit  

Firenze is lépéseket tesz a túlturizmus visszaszorítására, és olyan intézkedéseket vezet be, mint például a rövid távú bérbeadók által használt kulcsdobozok és az idegenvezetők hangszóróinak betiltása.
Vendée Globe: Weöres Szabolcs megjavította a vitorláját, folytatja a versenyt

Vendée Globe: Weöres Szabolcs megjavította a vitorláját, folytatja a versenyt 

A magyar versenyzőnek sikerült megjavítania sérült vitorláját, és folytatja a földkerülő vitorlásversenyt.
Közép-Európa legszebb karácsonyi vásárainak kaleidoszkópja

Közép-Európa legszebb karácsonyi vásárainak kaleidoszkópja 

Közép-Európa legszebb adventi vásárai idén is megnyitják kapuikat, hogy ízekkel, illatokkal, zenével és különleges programokkal varázsolják el az oda látogatókat.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.