A CNN International Commercial (CNNIC) által kezdeményezett együttműködés része egy Great Big Story videosorozat, amely a legkülönbözőbb csatornákon és közösségi média platformokon több mint 10 millió rajongó, követő és utazó számára válik elérhetővé. A nemrég megjelent első videóban a Great Big Story a Bauhaus kezdeteit kutatja. A sorozat további részei az év során következnek. Minden video a platformokon és a Great Big Story közösségi média csatornáin a Turner Launchpad-technológia segítségével kerül terjesztésre, hogy közvetlenül elérje a kiválasztott célcsoportokat – köztük a kultúra iránt érdeklődőket, illetve a Németországra fogékony utazókat.
Petra Hedorfer, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) igazgatótanácsi elnöke szerint: „A Bauhaus-mozgalom öröksége kulcsfontosságú szerepet játszik a németországi kulturális turizmus attraktivitásában. A CNN-nel való közreműködés tökéletes platformot nyújt arra, hogy nemzetközi nézők számára mutathassuk be a Bauhaus gyökereit és globális hatását, és így még több turistát vonzzunk Németországba, az európaiak első számú kulturális desztinációjába.”
Petra Malenicka, Senior Vice President Advertising Sales, Western Europe a CNN International-nál, így nyilatkozott: „Nagyon örülünk, hogy együttműködhetünk a Német Turisztikai Hivatallal ezen a Nation Branding-kampány keretein belül, amely a Great Big Story fiatal, érdeklődő és kultúrtudatos nézőinél nagy visszhangra számíthat. A 100 éves Bauhaus-jubileum előtti évben ez a kampány Németország egyik lenyűgöző oldalát mutatja be és az ország egyik legbefolyásosabb mozgalma előtt tiszteleg. A sokrétű storytelling és a minőségi márkához kapcsolódó tartalmak (branded content) kombinációja az érdeklődő nézők igényes megcélzásával (targeting) – ez az együttműködésünk lényege.”
Egy négyrészes videosorozat keretén belül a Great Big Story a Bauhaus nyomdokaiba ered Németországban:
THE BIRTHPLACE OF BAUHAUS: Az 1919-ben Németországban létrejött alternatív iskola az egész világ építészetére nagy hatást gyakorolt. Ma a Bauhaus-építészet mindenütt megtalálható. A Great Big Story bemutatja nézőinek mindkét szülővárost, Weimart és Dessaut, ahol a megihlető minimalista és praktikus Bauhaus-jegyek mindenütt jelen vannak.
BAUHAUS FURNITURE MASTER: Léteznek olyan bútordarabok, amelyek egy egész korszakot jellemeznek – ilyenek a Bauhaus-bútorok is. Axel Bruchhäuser és édesapja a kevés eredeti német Bauhaus-bútorgyártók egyike a világon. A Tecta márka 1956-ban jött létre egy Lauenförde nevű kis helységben. Az idősebb Bruchhäuser a terveknél még együtt dolgozott a Bauhaus-szakértővel, Marcel Breuerrel (az acélcsövek bútoroknál való felhasználásának úttörője). Ma a Tecta cég a legtöbb eredeti Bauhaus-bútort gyártja a világon. A Great Big Story bemutatja az igazi kézművesség világának kulisszatitkait.
BAUHAUS BALLET: A balett hallatán a legtöbben a Diótörőre vagy a Hattyúk tavára gondolnak. Ám ezen kívül van még egy balett, amely kiállta az idő próbáját – a Bauhaus által ihletett „Triadisches Ballett” 1977-ből. Ahogyan a Bauhaus, így ez a balett sem követi a konvenció szabályait. Az avantgarde kosztümök jóval túlmutatnak a koron. A Great Big Story részt vesz a balett egy aktuális bemutatóján, és beszélget Ivan Liškával és Colleen Scott-tal, akik az első naptól kezdve szólistaként lépnek színpadra.
THE SCHOOL OF FASHION AHEAD IF ITS TIME: A Bauhaus a kultúra és a dizájn számos aspektusát befolyásolta, ebbe beletartozik a mai divat is. A Bauhaus-dizájner Oskar Schlemmer futurisztikus és extravagáns kosztümjei révén vált ismertté, amelyeket a „Triadisches Ballett” számára tervezett. A kosztümök annyira újdivatúak voltak, hogy David Bowie-t is befolyásolták, illetve a jelenkorban például Lady Gagát ihlették meg a Bauhaus-esztétika felhasználására. A Great Big Story találkozik a modern dizájnerrel, Anne Gorkéval, hogy felkutassa a Bauhaus örökségét a divatvilágban és megtudja, hogy ez miként kerül felhasználásra a jövőben Gorke és más dizájnerek projektjeiben.
{youtube|id=fma1_OtfIHg}