Igazgató cikkek
A gyümölcsben rejlő titok – főszerepben a pálinka
Az Agrármarketing Centrum és a Magyar Bármixer Unió decemberben tartja az első magyar Pálinkaakadémia és az annak keretében sorra kerülő „Pálinkakoktél” mixerversenyét.
Új management az Echo Residence-ben
Új management az Echo Residence-ben
Extrém erős sör: 9 ezerbe kerül egy üveg
Egy skót sörfőzde piacra dobta a világ legerősebbnek tartott sörét, 32 százalékos alkoholtartalommal, adta hírül a pénzcentrum.hu Egy üveg 30 fontot (9000 forint) kóstál majd.
Megnyílt az első közép-európai lodge szálloda a Fertő-tónál
A St. Martins Therme & Lodge természetközeli és a helyi hagyományokhoz igazodó wellness szálloda novemberben nyitotta meg kapuit a Fertő-tó szomszédságában.
A METRO Cash & Carry bemutatja új sajátmárkás stratégiáját
A METRO Cash & Carry kedden bemutatta új saját márkás stratégiáját, amely hat, kifejezetten a profi vásárlók igényeihez kialakított exkluzív márkából áll. Jellemzőjük a szorosabb választék, a vásárló középpontba helyezése és a kifejezetten versenyképes árak. Az új saját márkás portfolió fokozatosan kerül bevezetésre mind a 30 országban, ahol a nemzetközi nagykereskedő jelen van.
Összeállt az Opera Garden Hotel & Apartments végleges csapata
A vendégek hamarosan megtapasztalhatják a Hajós utcában található Opera Garden Hotel & Apartments boutique szálló alkalmazottainak vendégszeretetét és a szálloda különleges szolgáltatásait.
Dubai menti meg az újszentiváni termál hotelberuházást
Dubai székhelyű befektetőt talált a Tisza-Maros 2005. Kft. Ők azok, akik 4 éve szeretnének Újszentivánon termálhotelt építeni. A legújabb határidő: 2010 vége.
Tisztújítás a Magyar Szállodaszövetségben: új vezető a déli régió élén
A Magyar Szállodaszövetség déli régiójának taggyűlését 2009. november 23-án Hőgyészen tartották a Gróf Apponyi Kastélyszállóban.
A New York kávéház mostani üzemeltetői nem mentek csődbe
Csak rövid ideig üzemeltette a csődbe ment olasz cég a budapesti New York kávéházat, a jelenlegi üzemeltető egy tisztán magyar tulajdonú Kft., amely a válság ellenére is folyamatosan nyereséges – adta hírül a Népszabadságra hivatkozva a Hírszerző.
Új régiós elnök a Magyar Szállodaszövetség Keleti Régiójában
Új régiós elnök a Magyar Szállodaszövetség Keleti Régiójában
Újjáépül a leégett pekingi luxusszálló tornya
A tartószerkezet épségben marad, így nem kell lebontani a pekingi tévészékház, a CCTV mellett álló toronyházat – derült ki az átfogó vizsgálatból. A holland OMA tervei alapján épült magasház idén február 9-én, az újévi tűzijátékok következtében gyulladt meg és égett ki, csupán néhány héttel a beköltöző luxusszálloda megnyitója előtt.
A sört is megviseli a válság
Átlagosan hat-hét százalékkal esett vissza az elmúlt egy évben a hazai sörpiac – derül ki a Nielsen felméréséből. A hétmilliárd forintos csökkenés nem új, hiszen a fogyasztás tavaly még ennél is nagyobb, 9 százalékos mínusszal zárt.
Aranykulcsosok a Lánchíd Palotában
Szinte az egyetlen üdítő kivételek a hazai szállodások közül, akik – idősebbek, fiatalok egyaránt – havi rendszerességgel találkoznak, meghallgatják az elmúlt hónap eseményeit és az elkövetkezőket, majd vacsorázva, beszélgetve együtt töltik az egész estét.
Cafeteria: a melegétel utalvány lesz a sláger
A munkáltatók kétharmada jövőre is ugyanakkora cafeteria költségkeretet tervez, mint ebben az évben, így a kedvezményes adózású elemek esetén a dolgozók többsége ötödével kevesebb juttatásban részesül majd az új évben - mondta Bessenyey Balázs, a Sodexo Pass ügyvezető igazgatója sajtótájékoztatón Budapesten.
Vincze Béla tagadja a borhamisítás tényét
Tagadja, hogy bort hamisított volna Vincze Béla, aki fellebbez a Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal Központ Borminősítő Igazgatóságának (KBI) elmarasztaló döntése ellen.
Hilton hotel nyílik Váradon
Tegnap a váradi városházán a Hilton Worldwide cég, és a Calipso Rt aláírta azt a menedzsmentszerződést, melynel értelmében 2010 szeptemberében egy Doubletree by Hilton szálloda nyílik Nagyváradon – írja a Bihari Napló.
Külföldi borokat népszerűsítenek magyar borászok pénzén?
A Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. olyan tanfolyamokon is kedvezményt kínál, amelyeken nemzetközi borokat kóstolhatnak és ismerhetnek meg a hallgatók. Ezzel a külföldi borvidékek marketingjét támogatja a magyar borászok pénzén – írta a zipp.hu
Környezetbarát pohárra vált a Starbucks
Az amerikai központú gyorskávézó lánc 2012-ig átáll a 100 százalékosan újrafelhasználható poharak használatára. A teljes váltáshoz a csomagolóanyag ipar együttműködését is kereste a hálózat.
A CADEAU Bonbon első franchise-átvevője november 7-én nyitja meg egységét Kecskeméten
A gyulai székhelyű CADEAU Bonbon hálózat első franchise-átvevő partnere Kecskeméten nyitja meg egységét, november 7-én. A csokoládéüzlet kialakítására a Malom Center Bevásárlóközpont első emeltén került sor.
Kinevezték az Alta Moda Fashion Hotel új igazgatóját
November 3-án kinevezték a jövő év márciusában nyíló négycsillagos, „Fashion Hotels” brandhez tartozó tagjának, az Alta Moda Fashion Hotel igazgatóját.
Új kvalitatív vezető a GfK Hungáriánál
2009. október 15-től Becker György tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet kvalitatív vezetői pozícióját.
Új Igazgatósági tag a METRO Kereskedelmi Kft.-nél
2009. november 1-től Dávid Gábor a METRO Kereskedelmi Kft Vevőmenedzsment igazgatója. A pozíció egyúttal Igazgatósági tagsággal is jár.
Magyar lett a Costa Coffee barista világbajnoka
A jelenleg az angliai Dorkingban dolgozó Kamondi Gábor, a Veszprém és Fejér megye határáról származó, 32 éves ösküi fiatalember lett a világ egyik legismertebb kávézó-hálózata, barista-világbajnoka a Londonban megrendezett versenyen.
Harkányból érkezett az épülő gunarasi szálloda igazgatója
2010. második felére tervezi megnyitni a Gunaras Gyógyfürdő és Idegenforgalmi Zrt. a jelenleg épülő négycsillagos szállodát Dombóvár-Gunarason.
Új marketinges a Malévnél
A Malév marketingosztályának vezetőjeként folytatja pályafutását Reisz Anna, aki tanácsadóként segítette a La Femme-ot és az Ötvenentúl.hu-t gondozó Silver Kiadót.
Hazai beszállítók és vendéglátók sikeres üzleti találkozója
Csaknem másfél száz érdeklődő jelenlétében zajlott lapunk közreműködésével, az Agrármarketing Centrum fő szervezésében a „Kiváló Magyar Élelmiszerek” Horeca fórum, amelynek legfontosabb feladata, hogy a vendéglátó szakma figyelmét felhívja arra a tényre, hogy igenis vannak jó minőségű hazai termékek, nem minden esetben indokolt Ausztriába, vagy Olaszországba utazni alapanyagokért.
Új marketingstratégia a McDonald’s-nél
Szakítva a hagyományos módszerekkel, a McDonald’s amerikai reklámszakemberei új marketingstratégiával próbálnak közelebb kerülni a vásárlókhoz. Felkérték Kansas City környékén élő, a kreatív hajlamokkal megáldott önkénteseket, hogy új termékük, az Angus Third Pounders reklámozására két szóból álló reklámszlogeneket javasoljanak a cégnek.
Veszteséges a Coffeeheaven - nálunk mégis terjeszkednek
A londoni AIM-en jegyzett Coffeeheaven 304 ezer dolláros veszteséggel zárta a márciusban lezárt pénzügyi évét, szemben a megelőző évben elért 840 ezer dolláros nettó profittal. Mindezt annak ellenére, hogy a kávézóláncot üzemeltető cég 25-ről 38 millió dollárra tudta növelni árbevételeit.
Új marketing igazgató a Heinekennél
Makkay János személyében új személy tölti be a Heineken Hungária marketingigazgatói posztját.
Új értékesítési és marketingigazgató az InterContinentalban
Augusztus vége óta új értékesítési és marketingigazgató tevékenykedik az InterContinental Budapestben.
Új igazgató a Lánchíd 19 design hotel****-ben
2009. június 1-jétől Alexa Éva a budapesti Lánchíd 19 design hotel igazgatója.
Emil Moskofian a BAT Hungary és a BAT Ausztria új vezérigazgatója
Új vezérigazgató irányítja novembertől a piacvezető British American Tobacco Hungaryt. A brit Emil Moskofian David Waterfieldet váltja a vállalat élén, aki két és fél évig töltötte be ezt a posztot.
Új vezérigazgató a Dreher Sörgyárak Zrt. élén
Új vezérigazgató a Dreher Sörgyárak Zrt. élén
Igazgatóváltások a Danubiusnál
Egy két évvel ezelőtti megállapodásnak megfelelően, október elsejétől a Danubius Hotels Group három igazgatója is nyugdíjba vonul - tájékoztatta szerkesztőségünket a szállodavállalat vezetése.
Oláh Ingrid a Hotel Marmara igazgatója
Amint arról korábban már hírt adtunk, várhatóan 2009. januárjában nyílik meg Budapesten a Hotel Marmara butikhotel.
Igazgatóváltások a Hunguest Hotels-nél
Szita Éva, a bükfürdői Hunguest Hotel Répce és Répce Gold igazgatója 2008. június 30-ával közös megegyezéssel befejezte aktív vezetői pályafutását a szállodaláncnál. Igazgatása alatt a Hunguest Hotel Répce korábban több alkalommal nyerte el a Hunguest Hotels lánc legeredményesebb szállodája címet.
Új marketing igazgató a Borsodi Sörgyárban
Szirbek András váltja Mészáros Zsoltot a Borsodi Sörgyár Zrt. marketing igazgatói székében. Mint mondta: „Azon leszek, hogy motivált csapatommal hosszú távú lendületet adjak a márkáknak és a Borsodi Sörgyár Zrt.-nek egyaránt.”
Új regionális igazgató az Accornál
Patrick Bourguignon, az Accor Hospitality Magyarország és Szlovákia vezérigazgatója öt éves magyarországi tartózkodás után új kihívás elé néz, a párizsi székhelyű Accor Hospitality Nemzetközi Rezervációs Központok „Senior Vice President”-jekét folytatja pályafutását.
Igazgatóváltások az Accor Hospitality Hungary-nál
2008. június 1-je óta Ianic Menard látja el az Accor Hospitality Hungary/Slovakia értékesítési és disztribúciós igazgatói teendőit.
Hunguest: új értékesítési igazgató
Pakuts Tamás lett a montenegrói Herceg Noviban található Hunguest Hotel Sun Resort szálloda új értékesítési igazgatója.
Milyen téma álljon 2010 fókuszában? – az MT Zrt. felhívása
A Magyar Turizmus Zrt. az idén is arra kéri a turisztikai szolgáltatók, a szakmai szervezetek, az önkormányzatok, a Tourinform irodák, az oktatási intézmények és a média képviselőit, hogy küldjék meg javaslatukat azzal kapcsolatban, hogy 2010-ben milyen tematikára építse belföldi marketingtevékenységét a szervezet.
A hotel ahol tud, segít
Egyelőre egyedülálló kezdeményezés, amelyet tavaly kezdett el az amerikai hotellánc magyar tagja, a Budapest Marriott Hotel, és amelyet idén is lelkiismeretesen folytat tovább. Ez tulajdonképpen egy jótékonysági akció, amelynek során egy év alatt – a szálló vendégeinek segítségével – 2.875.000 forint gyűlt össze, amivel a Trautsch András Olivér Alapítványt támogatják.