A felhívásra csaknem 6000 szlogen érkezett, melyből végül 1750 került felhasználásra azon a 13 programozható óriáskivetítő-reklámtáblán, melyeket az akcióra bérelt a McDonald’s Kansas Cityben, és a környékén.
„Lehetőséget akartunk adni vásárlóink számára egy kis interaktívitásra a branddel, és egy kis mókázásra az új termékünk kapcsán – mondta Randy Bates, a cég öt államot magában foglaló régiójának marketing igazgatója. – A kezdeményezés sikere alapján valószínű, hogy más területeken is alkalmazni fogjuk ezt a marketingstratégiát.”
A legsikeresebb szlogenek a „Magnificent Mouthful” és a „Dinner Winner” voltak, de az érdeklődők valamennyi, a kivetítőkre került variációt megtekinthetik az érdeklődők a www.honorangus.com weboldalon.
Új marketingstratégia a McDonald’s-nél
Szakítva a hagyományos módszerekkel, a McDonald’s amerikai reklámszakemberei új marketingstratégiával próbálnak közelebb kerülni a vásárlókhoz. Felkérték Kansas City környékén élő, a kreatív hajlamokkal megáldott önkénteseket, hogy új termékük, az Angus Third Pounders reklámozására két szóból álló reklámszlogeneket javasoljanak a cégnek.
Újdonság: pizza és bor egy palackban
Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás
A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak
Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely
A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj
A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja
Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán
A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?
A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?
Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban
Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.