hirdetés

Saját márkás termékek szakkiállítása Amszterdamban

A világ egyik legjelentősebb, saját márkás termék gyártóit és forgalmazóit célzó kiállításán, a PLMA „World of Private Label” rendezvényen május 31. és június 1. között az AMC már 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszerágazat gyártói számára.

hirdetés

A szervező PLMA (Private Label Manufacturers Association) által Európában 1986 óta megrendezett kereskedelmi márkás termékek szakkiállításán két év kihagyás után 70 ország 2500 kiállítója volt jelen.

A rendezvényen a kereskedelmi márkás termékek széles skálája került bemutatásra, külön pavilonok álltak rendelkezésre az élelmiszergyártók, illetve a non-food termékek gyártói részére. Az árukínálatban megtalálhatóak a friss és fagyasztott termékek; szárazáruk és italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari termékek, háztartási és konyhafelszerelés, autóápolás, kertészeti cikkek.

A kiállítás hatékonyságát és a sajátmárkás termékek egyre nagyobb térnyerését mutatja, hogy a hazai élelmiszeripari vállalkozások egyre nagyobb számban jelentkeznek a rendezvényre. Emellett a szakmai eladásokon a téma legelismertebb szakértői foglalták össze a sajátmárkás piaci adatokat és trendeket. A PLMA szolgáltatásaként a regisztrált kiállítók és a regisztrált látogatók egy hónappal a rendezvény nyitása előtt kézhez kapták a beszerzők előzetes listáját, amely listán minden regisztrált kis- és nagykereskedő szerepelt, akikkel így előzetes tárgyalási időpontegyeztetésre is lehetőség volt.

A kiállítás magyar standja
A kiállítás magyar standja
 

A rendezvény kísérőeseményén a PLMA’s New Product Expo-n kerültek bemutatásra az új termék- és csomagolási innovációk, továbbá a szakemberek számos szemináriumon és konferencián ismerkedhettek az ágazat legújabb trendjeivel, a legfrissebb piackutatási eredményekkel. Három hazai cég terméke is kiemelt megjelenést kapott a New Products Expo-n, az Abonett paradicsomos zöldfűszeres szendvicse, a Cornexi zabrudija és a Snack Garden édesburgonya chipse is megtekinthető és megkóstolható a világ leginnovatívabb élelmiszerei között.

Az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett közösségi nemzeti standon snack-ek, gyümölcslekvárok és befőttek, méz, fagyasztott édesipari termékek, zabkészítmények, müzlik, sajtok, száraztészták, kolbászok és sonkák, zöldség- és gyümölcskonzervek, -szeletek, kakaó- és kávékészítmények is helyet kaptak. Emellett az AMC élelmiszeripari exporttámogató Hungarian Food Business Programja – amely a teljes magyar exportképes élelmiszeripari kínálatot valós időben mutatja be – célzott üzleti találkozókat folytatott annak érdekében, hogy a magyar élelmiszeripari kínálat iránt érdeklődő külföldi disztribútorok számára elérhetővé váljon a program és minél több exportképes magyar vállalkozás legyen sikeres a saját márkás termékek piacán is.

A globális trendek, amelyek mind a food, mind a non-food kategóriákban megfigyelhetőek, elsősorban a környezetbarát, innovatív termékek irányába mutatnak. Az olcsó termékek mellett megtalálhatóak például a speciális étrendeket kiszolgáló termékek, az étel-intoleranciához kapcsolódó termékek, ugyanakkor a prémium szegmensbe tartozó áruk is. A vásárlók bizalma a tapasztalatok szerint a saját márkás termékek iránt egyre nagyobb, a piac további erősödésre számít, így a szegmens a magyar élelmiszergyártók sikerességének is egyik jelentős kitörési pontja lehet.

 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Ha balatoni vendéglője vagy szálláshelye van, milyen várakozásokkal néz az őszi szezon elé?

Partnerünk