hirdetés

Csúcsra járnak a katari szállodák

Szinte mindegyikre ki lehetne tenni a "Megtelt" táblát. Ez persze nem csoda, hiszen a katari futball-VB nézői töltik meg a szálláshelyeket, és közülük a legtöbben a Világbajnokság ott tartózkodnak, nagyszerű vendégszámot hozva ezzel a házaknak, a különböző láncok és magánszálláshelyek tulajdonosainak.

hirdetés

Katar több mint egymillió látogatót vár a futball világbajnokságra és azt tervezi, hogy 2030-ra már évi hatmillió vendéget fogad. A katari szállodaipar az elmúlt években óriási növekedésen van túl. A 2010-es VB-pályázat óta infrastruktúrára költött 220 milliárd dollár hatalmas lendületet adott az iparágnak. A szállodaipart az ország kedvező földrajzi helyzete is segítette. A katariak szerint a világ lakosságának 80 százaléka legfeljebb hatórás repülőúttal Katarban lehet.

A Világbajnokságra több mint százötven új szálloda épült, amelyek a tervek szerint a következő években is megtelnek. Ezek egyike a Pullman Doha West Bay. A francia Accor csoport nyitotta meg augusztusban, négyszázhatvan szobája és lakosztálya készen áll a vendégek fogadására. A szállodaipar határozottan visszapattant a világjárvány okozta sokkból, és az Accor igyekszik kihasználni a piacban rejlő lehetőségeket. A csoport vezérigazgatóját, Sebastien Bazzint kérdezte az euronews.com riportere a vállalat terveiről.

 

"Az Accor naponta nyit egy új szállodát valahol, és ez a továbbiakban is így lesz - mondta Bazzin.  Terjeszkedünk, figyelve az ellátás sűrűségre és a piaci részesedésünkre. Az Accor a legnagyobb szállodalánc Amerikán és Kínán kívül, és azt szeretném, hogy ez így is maradjon. Ehhez fegyelemre van szükség, gondoskodni kell a nekünk dolgozó emberekről, ügyelni hogy megfelelő brandjeink legyenek, és adott esetben fel kell készülni nehéz időszakokra is". 

Egy másik katari szálloda, amely ebben a hónapban fontos vendégeket fogad, a Ritz Carlton Doha. A luxushotel 374 szobával és lakosztállyal már húsz éve működik. A személyzetet Carlo Javakhia menedzser vezeti, aki szerint a díjnyertes vendéglátás titka egyszerű – de nehezen megvalósítható."Az emberi tényezőről szól minden. A személyiségekről, a megfelelő atmoszféráról, valódi szíveslátásról, aminek természetesnek kell lennie. A mi brandünk nem tranzakciókról szól, hanem valódi kapcsolatokról: a vendég azt érezheti, hogy a kulcsok átvételétől a kijelentkezésig mindig van valaki, akitől kérdezhet vagy segítséget kérhet, és kényelemben érezheti magát".

A világjárvány több mint 130 milliárd dollárnyi bevételtől fosztotta meg a globális vendéglátóipart. Azóta a kereslet nagyobb, mint valaha, és a VB után Carlo és csapata még zsúfoltabb napokra számít.

 

(forrás: Euronews)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Mit vár 2023-tól?

Partnerünk