Bejött a svájci falunak a telefonálós pr-fogás

Nemrégiben Svédország turisztikai hivatala nagy sikert aratott azzal, hogy kreáltak az országnak egy telefonszámot, amit ha valaki felhívott, akkor egy random svéd emberrel beszélgethetett. Most Svájcban tesztelték a műfajt és úgy tűnik, hogy online ide vagy oda, a telefonos marketing még mindig működik. 

Svájc legkeletibb kantonjában, Graubündenben található Tschlin. A 166 fős falucska híres arról, hogy egy nagyon békés, csendes hely, ha a főtéren található nyilvános telefon megszólal, azt mindenki hallja. Ez adta egy turisztikai kampány alapját is: zavarjuk meg ezt az alpesi idillt egy folyamatosan csörgő telefonnal!

A Jung von Matt/Limmat(JVM) ügynökség hat napig tartó promóciójában arra buzdították az embereket, hogy tárcsázzák fel a telefonhoz tartozó számot, és ha a hívásra nem érkezik válasz, azaz senki nem veszi fel a kagylót, akkor az illető nyer egy utat Tschlinbe (vagy valami más nyereményt kap).

{youtube|id=6oexJACZ0-A}

Persze rögtön beindult a forgalom, és bár a faluban lakók élete látszólag nem változott, valaki mindig rohant a készülékhez. Meg is lett a kampány eredménye: a hat nap alatt 30 ezren próbálták hívni a számot, 4000-en beszélgettek is valakivel, közben a videót 1,5 millióan nézték meg, míg a honlapot félmillióan keresték fel. 

"A siker kulcsa az interakció volt" - mesélte az Adweeknek Christoph Kinsperger, a JVM senior tanácsadója. "Az emberek függetlenül attól, hogy a telefonálók voltak vagy tschlini lakosok, a kampány részévé váltak." De azt is megjegyezte, hogy azok sem voltak csalódottak, akiknek felvették a telefont (tehát nem nyertek), mert örültek a spontán beszélgetésnek. Ahogy ez volt a tanulsága a jól sikerült svéd kampánynak is, jó poén beszélgetni egy vadidegennel. 

A reklámot az Adweek oldalán találtuk. 

 

Forrás: Adweek.com/Kreatív Online


A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony

A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony  

A perzselő hőség szinte egész Franciaországot sújtja, a Météo France mérései szerint hétfőn sok helyen mintegy 38 Celsius-fok feletti értékeket regisztráltak.
Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.
Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt

Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt 

Európa perzselő nyara – hol érzik a hőséget a legnagyobb mértékben a turisták?
Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében

Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében 

Az Amazon-alapító luxusesküvője nemcsak látványosság volt, hanem komoly bevételi forrás is, amelyet tüntetések és kritikus hangok kísértek.
Hőségriasztás Franciaországban

Hőségriasztás Franciaországban 

A legmagasabb szintű hőségriasztás lép életbe kedden Párizsban és környékén is.
Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!

Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!  

A Horvát Köztársaság Turisztikai és Sportminisztériuma, valamint a Horvát Idegenforgalmi Közösség óriási forgalomra figyelmeztet július 4-én, 5-én és 6-án.
Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak

Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak 

Egy új, most elindított nemzetközi kezdeményezés új szintre emeli a turisztikai promóciót.
Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca

Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca 

Az olasz főváros nevezetességei egymás után kapnak új díszkivilágítást.
Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot

Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot 

Bajorország szíve, ahol a sétahajót Keplernek hívják, és ahol XVI. Benedek pápának három bronzszobra is van a városban.
Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között

Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között 

A Német Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) stratégiai együttműködésről állapodott meg.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.