Németország megint bezsebelt egy elismerést fenntarthatóság témában

Az Anholt Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2022-es felmérésében Németország sorban hatodszor és összesen nyolcszor ért el első helyezést a 60 ország között végzett összehasonlításban.

Így Németország rekordot ért el: nincsen még egy olyan ország, amely ezidáig sorban hatszor vezető pozíciót ért volna el, amióta 2008-ban először került sor az NBI felmérésére. Ebben az évben a második és a harmadik helyen Japán és Kanada végzett. 

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke: „Az NBI az analitikus értékelésével és más felmérésekkel összeköttetésben értékes adatokat szolgáltat tényekre alapozott marketingünk stratégiájához. Így például a jövő évben két központi akciómezőnkkel, a digitalizációval és az ökológiai transzformációval tovább erősítjük az úticél Németország pozícióját mint fenntartható úticél."

 

Az NBI 2022-es felmérésének turisztikailag releváns részeiben Németország mindenekelőtt a „Historic Buildings", „Vibrant Cities" és „Contemporary Culture" (mindegyiknél 7. hely), illetve a „Cultural Heritage" kategóriákban (9. hely) ért el jó helyezést. Ezek az úticél Németország számára fontos értékek támogatják azokat a profiltulajdonságokat, amelyeket a felmérésben résztvevők összekötnek a desztinációval: 42 százalékuk a turisztikai úticél Németországhoz az „Educational" jelzőt, 32 százalékuk a „Fascinating" és 30 százalékuk az „Exciting" minősítést társította.  Ezen felül számos más aktuális felmérés is alátámasztja mind keresleti, mind kínálati oldalon Németország kiváló pozícióját fenntartható úti célként a nemzetközi versenyben.

Ezáltal Németország az SDG-indexben – amely leképezi az országok eredményeit az UNO-klímacélok elérésénél – a hatodik helyen végzett, a World Economic Forum Travel & Tourism Development Index felmérésében az ötödik helyen és a YouGov Travel & Tourism Sustainability Ranking rangsorában az összes európai országból az első 10 között végzett.

 

Forrás: DZT / Turizmus Online


Elege lett az Uffizzinek: mostantól korlátozza a szelfik készítését

Elege lett az Uffizzinek: mostantól korlátozza a szelfik készítését 

Újabb eset borzolja a kedélyeket Olaszországban a múzeumokban viselkedni nem tudó turisták miatt.
Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön

Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön  

A Happy Travel több mint 17 éve volt jelen a szlovák utaztató piacon.
Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől

Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől 

Ha eddig azt hittük, hogy a régió és az itteni élmények nem tudnak már semmi újat nyújtani, akkor ideje újratervezni.
A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony

A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony  

A perzselő hőség szinte egész Franciaországot sújtja, a Météo France mérései szerint hétfőn sok helyen mintegy 38 Celsius-fok feletti értékeket regisztráltak.
Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.
Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt

Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt 

Európa perzselő nyara – hol érzik a hőséget a legnagyobb mértékben a turisták?
Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében

Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében 

Az Amazon-alapító luxusesküvője nemcsak látványosság volt, hanem komoly bevételi forrás is, amelyet tüntetések és kritikus hangok kísértek.
Hőségriasztás Franciaországban

Hőségriasztás Franciaországban 

A legmagasabb szintű hőségriasztás lép életbe kedden Párizsban és környékén is.
Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!

Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!  

A Horvát Köztársaság Turisztikai és Sportminisztériuma, valamint a Horvát Idegenforgalmi Közösség óriási forgalomra figyelmeztet július 4-én, 5-én és 6-án.
Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak

Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak 

Egy új, most elindított nemzetközi kezdeményezés új szintre emeli a turisztikai promóciót.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.