A bezzegévet is messze túlszárnyalta a TUI nyári forgalma

Exkluzív vacsorán látta vendégül legfontosabb partnereit és mutatta be téli árualapját a TUI csütörtökön a Crowne Plaza Budapestben.

Taskár Tamás értékesítési vezető köszönetet mondott az együttműködésért és értékesítésért partnereiknek, akik segítségével minden eddiginél sikeresebb szezont zártak két nagyon nehéz év után, és még az ezidáig legmagasabb forgalmat produkáló 2018/19-es év eredményeit is 29 százalékkal meg tudták haladni. A szakember elmondta azt is, hogy évről-évre gyarapszik a saját ügynökszámmal működő hálózatuk. Jelenleg 33 iroda működik ebben a formában, amelyek egy elvárt szint feletti értékesítési volumennel rendelkeznek, 2013 októberétől pedig alügynöki státuszban működik a többi viszonteladói partnerük.

Az értékesítési vezető arról is beszámolt, hogy Budapestről a sikeres nyár után télen is rendelkeznek charter helyekkel a törökországi Antalyába heti 2 alkalommal. A november 1-től érvényes árualapban télből a nyárba úti célok sorakoznak, mint pl. Maldív-szigetek, Mexikó, Mauritius, Zanzibár, Dominikai Köztársaság, Dubai. Tavaly az enyhe beutazási szabályok miatt a Maldív-szigetek volt az abszolút favorit: két és félszer annyi utat értékesítettek az Indiai-óceán pazar helyszínére, mint a második legnépszerűbb mexikói Cancúnba. Ahogy tavaly, várhatóan idén is a három M: a Maldív-szigetek, Mexikó és Mauritius számítanak majd slágernek a magyar piacon, amelyek közvetlen charterjárattal elérhetők Bécsből. Az értékesítési vezető felhívta a figyelmet, hogy a TUI Cancúnba, Maléra és Mauritiusra garanciális charter helyeket kötött le az Austrian járatain, és ha azok elfogynak, a menetrend szerinti kapacitással a járatok továbbra is foglalhatók. Hangsúlyozta azt is, hogy az utóbbi időben Zanzibár iránt egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik a hazai utasok körében. Szenegál teljesen új úti cél a német hátterű túraszervező árualapjában.



Taskár Tamás kiemelte, hogy továbbra is népszerű a csomagajánlatok mellé sávosan foglalható Flex Tarif szolgáltatás, amely keretében az utasok az indulást megelőző 15., ill. 29. napig indoklás nélkül elállhatnak az utazástól a TUI és Airtours termékek esetében. A részvételi díjak tartalmazzák a TUI Protect szolgáltatást, amellyel a TUI koronavírus esetére biztonságot nyújt az ügyfeleiknek.

A cég számos brandje közül a legnépszerűbb honfitársaink körében a több mint száz házat kínáló RIU hotellánc: a teljes magyar forgalom 12-13 százalékát adják a RIU-foglalások. A Magic Life hotelekben a magyar foglalások 3 százaléka realizálódik. Taskár Tamás kiemelte, hogy a legnagyobb potenciál a hazai piacon a prémium klubszállodaláncban, a Robinsonban rejlik.

A Robinson-t a márka nagykövete, Silvana Redo, regionális Sales & Marketing Manager mutatta be a résztvevőknek. A brand 26 háza 15 országban helyezkedik el három kategóriában szólítva meg a vendégeket: a családbarát, felnőttbarát és egy általánosan mindenki számára ajánlható profillal. Számtalan aktív és szórakoztató tevékenységet kínál ez a klubszállodalánc, amely új biztonsági és higiéniai koncepciót is bevezetett a Covid-járvány lecsengésével. A márka workation koncepciója egyre népszerűbb a digitális nomád életmód és a home office lehetőségének előretörésével. Kiemelte, hogy november végéig 20 százalékos előfoglalási ajánlatok érvényesek a Robinson termékekre.

A TUI termékekről részletesebben Karile Bajarune, a TUI CEE régióért felelős managere tartott előadást. Szó esett a TUI Blue márkáról is, amelyet a vállalat tervei szerint a világ legnagyobb üdülőhotelláncává fejleszt, valamint a legutóbb német és osztrák házakkal gyarapodott TUI Suneo-ról, amely az árérzékenyebb utasok számára ideális, mivel kevesebb szolgáltatást nyújt ugyan, de nagy előnye a színvonalas étkezés és az élénk, szerethető enteriőr. A TUI bevezetett egy új brandet is az ltur-t, amely last minute szállodai foglalásokat és csomagajánlatokat kínál.



Az est szakmai része Claudia Janner, Sales & Marketing Manager előadásával zárult, aki a TUI luxusmárkáját, a négy csillag superior kategóriánál kezdődő hoteleket és üdülőhajókat kínáló Airtours-t mutatta be. Érdekesség, hogy a TUI teljes magyarországi forgalmának 9 százalékát adják ki az Airtours termékek. A brand 54 éves tapasztalattal rendelkezik és a legnagyobb portfólióval bír a luxuspiacon a német nyelvterületeken.

Elhangzott még, hogy a TUI applikációt már 5 millió turista használja.

A társaság meglepetésvendégről is gondoskodott a partnertalálkozón, Janklovics Péter stand up komikus szórakoztatta a résztvevőket.


Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás

Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás  

A Helló Európa! Fesztivál programjai a szabadság, az európaiság és a sokszínűség jegyében keltik életre Budapest ikonikus helyszíneit, köztereit és épületeit.
Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot

Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot 

A sportág legrangosabb versenyére a világ több mint 30 országából várnak résztvevőket.
Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.
Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.
Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek:  idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik

Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek: idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik 

Igazi világsztárok, hazai előadók legjava, kedvezményes belépők.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?