Budapesti hotel lett Közép-Európa legjobb szállodája

A világ vezető turisztikai lapja, a Condé Nast Traveler minden évben elkészíti a legjobb szállodák toplistáját. Az idei összeállítás alapján egy budapesti hotel lett a régió legjobbja.

Az Aria Hotel Budapest hivatalosan is a régió legjobbja lett. Ez azért is hatalmas elismerés, mert a döntést az utazók hozták meg saját utazási élményeik alapján. Idén több, mint 300 000 olvasó töltötte ki az értékelést.

Az Aria Hotel Budapest a Library Hotel Collection-csoport legfiatalabb tagja. Az egyedi karakterű épületeiről ismert szállodalánc a hangsúlyos New York-i jelenlét mellett elsősorban a közép-európai régióra fókuszál. Henry Kallan tulajdonos a díj kapcsán hangsúlyozta: hatalmas megtiszteltetés, hogy a vendégekkel kapcsolatos egyedi bánásmódot és a hangulatos légkört a világ utazói inspirálónak tartják, és ilyen elismerő módon díjazzák. A luxusmárka egyik nagy sikere, hogy New York 450 szállodájának rangsorolásában az elmúlt 10 évben minden alkalommal az első 10 helyezés valamelyikét szerezték meg.

Henry Kallan hozzátette: igazi siker számukra, hogy a Condé Nast listáján az új budapesti szálloda mellett a prágai Aria Hotel a negyedik helyezést érte el, míg a New York-i Library Hotel szintén negyedik lett a város legjobbjai között. A következő szállodájuk, a Hotel X-Toronto, 2017-ben a kanadai Torontóban nyit majd meg. Az Aria Hotel Budapest különlegessége, hogy a belépő vendéget a kiemelkedő színvonalú dizájn és a Budapestre jellemző karakter mellett zenei inspiráció is fogadja: az első pillanattól kezdve csodálatos dallamok veszik körül, a szálloda szobái pedig egy-egy zenei legenda köré épülnek. A budapesti szálloda egyedülálló panorámával és egyedi adottságú tetőterasszal rendelkezik. Az egész fővárosra valamint a Bazilika kupolájára kilátást nyújtó High Note SkyBar az elmúlt évben igazi közönség kedvenccé vált.

A Readers’ Choice Awards különlegessége, hogy nem szakmai zsűri, hanem maguk az olvasók választanak és pontoznak – valódi utazási élményeik alapján. Ebben az évben minden eddiginél több, mintegy 300 000 olvasó töltötte ki a közel 7400 szállodára és 606 városra vonatkozó értékelést, ennek összesített eredménye a világ 1402 legjobb utazási élménye – egy listán. Az idén 28 éves, számos díjjal kitüntetett Condé Nast Traveler az utazók körében a hitelesség szimbóluma. Egyedi hangvétele mellett olvasói a releváns információkért és inspiráló tartalmaiért kedvelik. A magazin novemberi lapszáma minden bizonnyal átírja azt, amit a hagyományos besorolások szerinti legnépszerűbb úti célokról és szállodákról gondolunk, hiszen több meglepetést is tartogat azzal kapcsolatban, hogy a világ utazóközönsége szerint melyek a legújabb trendek és súlypontok a turizmus világában. 

Henry Kallan tulajdonos Library Hotel Collection szállodacsoportja, az Aria Hotel Budapesttel együtt hét luxus hotelből áll, köztük a 2017-ben nyitó Hotel X Toronto nevű 404 szobás városi resorttal. 


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?