hirdetés
hirdetés

Jön a Budapest Fashion & Tech Summit

Közép-Európa első Metaverzumban létrehozott virtuális showroomjával, NFT értékesítéssel és világhírű divatikonnal érkezik az esemény.

hirdetés

Negyedik alkalommal szervezi meg a Budapest Fashion & Tech Summit nemzetközi szaktekintélyeket megszólaltató divatipari konferenciát a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ). A 2021-es rendezvény a fenntarthatóság, a tudásmegosztás, a kulturális örökség, valamint az e-kereskedelem és a megváltozott fogyasztói szokások szemszögéből közelíti meg és mutatja be a divatipar jövőjét.

Idén a rendezvény a digitális fejlődés új színterére lép, a közösségi média mellett ugyanis a Decentraland névre hallgató metaverzum digitális terében is követhető lesz, sőt egyedülálló virtuálisan showroom-ban ad lehetőséget a divat- és designtermékek értékesítésére.

 

December 1-2. között rendezik meg a rendezvény digitális konferenciát, amelynek előadásai és programjai ingyenesen meghallgathatók a nagyközönség és a szakmabeliek számára. A kétnapos esemény a BFTS hivatalos Facebook oldalán lesz követhető, ahol a hazai és nemzetközi előadók videós bejelentkezések keretében fejtik ki szakmai véleményeiket különböző témákban, mint a fenntarthatóság, az e-kereskedelem, az oktatás, a technológiai fejlődés vagy a „fashion business” területe.

A konferencia kiemelt előadója Suzy Menkes brit újságíró és divatkritikus lesz, akit a divatújságírás koronázatlan királynőjének és a világ egyik legtöbbre tartott divatújságírójának mondanak.

„Idén új innovációs megoldásokkal érkezünk, a konferencia idejére egy virtuálisan felépített showroomot is elindítunk magyar divat- és designtermékek bemutatására”, emelte ki Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója.

Az Ügynökség virtuális digitális üzlethelyiségében a kiállított egyedi darabok nemcsak megtekinthetőek, hanem egy kattintással közvetlenül meg is vásárolhatóak a Budapest Select Concept Store oldalán.

A szakértők a világ számos pontjáról – többek között Csehországból, Lengyelországból, Ukrajnából, Hollandiából, Franciaországból, Olaszországból, Kanadából vagy az Egyesült Államokból – jelentkeznek be, hogy megosszák egymással a gondolataikat. A digitális konferenciával az Ügynökség egy olyan platformot szeretne létrehozni, amely a divatipar szemszögéből reflektál a COVID-19 okozta globális kihívásokra és az elkövetkező évek legfontosabb kérdéseire, mint a környezetvédelem, a fenntarthatóság vagy az innováció.

(forrás: MDDÜ / Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk