hirdetés

Szeretnél kevesebbet költeni jutalékra? Akkor a HotelHood könyv neked szól!

A HotelHood könyv nem egy újabb általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak. Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra. Mégis több foglalást szerezhetsz a benne foglalt módszerekkel a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

hirdetés

A HotelHood könyv nem egy újabb általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra. Mégis több foglalást szerezhetsz a benne foglalt módszerekkel a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

Miről szól ez a könyv és miről nem?

A HotelHood könyv nem egy újabb, általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan írj blogot, hogy előrébb kerülj a keresőkben vagy hogyan posztolj érdekeset a Facebookon.

– Mégis olyan módszereket olvashatsz, amikkel gondolkozásmentesen tudsz hatékony lenni a Facebookon és a Google kereső hirdetések terén egyaránt.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra.

– Mégis több foglalást szerezhetsz vele a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

Konkrétumokat fogsz olvasni, pontosan elmondom, mit és hogyan csinálj ahhoz, hogy növekedjen a szállodád weboldalán keresztül érkező foglalások száma. Segítek értelmezni a szállodádat körülvevő online folyamatokat, és végül egy letisztult, szállodás szemmel is átlátható stratégiát mutatok meg.

>>> Érdekel! >>>

3 dolog, amiben különbözik ez a könyv a többitől

1. Az itt leírt stratégia „örökzöld”

Biztosan te is látod, milyen gyorsan fejlődik minden, ami online. Nem telik el úgy egy hónap, hogy a Google vagy a Facebook ne jönne ki egy újabb frissítéssel vagy algoritmusváltással. Emiatt azonban neked nem kell aggódnod! Ebben a könyvben ezek a rendszerek - bár alappillérei a stratégiának - olyan alapkoncepciókra épülnek, amelyek 10 év múlva is megállják majd a helyüket.

2. Nem csak tanítjuk, hanem konkrétan csináljuk is

Sok marketing-tanácsadóval ellentétben aktívan dolgozunk együtt a szállodákkal, és minden módszert, amit ebben a könyvben találsz, már kipróbáltunk élesben, vendégeken.

3. Mellébeszélésmentes

Ez a könyv nem tartalmaz olyan megállapításokat, amelyek igazak minden weboldalra vagy általánosan az online marketingre. Sajnos sok olyan anyagot olvastam, ahol a szerző szállodai köntösbe bújtatva próbálja pontosan ugyanazt elmondani, mint másoknak, nem figyelve a szállodaipar sajátosságaira. Ez nagyon kártékony tud lenni, mivel arra buzdít, hogy olyan módszerekkel próbálkozz, amelyek más szegmensben jól működnek, de a szállodaiparban eleve kudarcra vannak ítélve.

Gondold meg!

Ha csak egy tanácsot hasznosítani tudsz, az első foglalás behozza az árát, és onnan folyamatos hasznot termel az új tudásod!

>>> Érdekel! >>>

(x)

 

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint jó ötlet az utazási irodák részéről a kínálatuk teljes áras megjelenítése?

Kiadónk társoldalai