Bemegy a vendég a miskolci Tourinform irodába. Az iroda munkatársai kedvesen tájékoztatják a lehetséges programokról, amiből időjárástól és hangulattól függően legalább öt napos program állítható össze, Vendégünknek viszont csak egyetlen napja van. Ezért az informátor a Miskolc Caféba invitálja őt, és meghívja egy teleportálásra. Röviddel később a kávézóban ülve a vendég bejárja a Barlangfürdőt és Miskolc látnivalóit, szétnéz – pusztán annyira, hogy kiválaszthassa, melyik program áll aznap legközelebb hozzá –, majd felhörpinti a Miskolc kávét, és elindul felfedezni a kiválasztott látnivalót.
A turisztikai szervezet hamarosan a többi információs irodájában, Lillafüreden és a Diósgyőri Várnál, valamint a Barlangfürdőben is elérhetővé szeretné tenni a VR-szemüvegeket, illetve középtávon szeretné, ha a miskolci szállodák recepcióin is használnák a tájékoztatásra a szemüvegeket. A szervezet két éven belül nemcsak térbeli, hanem időbeli „teleportálásra” is invitálni szeretné az érdeklődőket, hogy így megidézze az egyes miskolci látnivalók múltját.
Forrás: Turizmus Online