hirdetés
hirdetés

Megoszt és uralkodik

A turisztikai szolgáltatók között van, aki szereti, és akadnak szép számmal, akik hallani sem akarnak róla. Ettől függetlenül él és virul a közösségi vásárlás hazai piaca.

hirdetés

„A turisztika megszokott marketingeszközei közé robbant be a közösségi vásárlás lehetősége Magyarországon, amelyet sokan szkeptikusan fogadtak, mára azonban egyértelművé vált, hogy a szállásadók és a szálláskeresők részéről egyaránt pozitív a hozzáállás” – véli Heller Gábor, a Bónusz Brigád egyik alapítója, aki szerint egyre több kisebb hazai szolgáltató számára jelenthet kitörési pontot ez az értékesítési csatorna.

A közösségi vásárló oldalak kínálatában a nyári szezon miatt egyre nagyobb számban jelennek meg turisztikai szolgáltatásokat nyújtó panziók, apartmanházak, szállodák, szállásközvetítők.

Míg a hazai szállodai férőhelyek kihasználtsága a Magyar Szállodaszövetség adatai szerint évről-évre csökkent (a négycsillagos hoteleket leszámítva), addig a közösségi vásárlás piaca folyamatosan nőtt, és új vásárlói rétegeket vonzott az internetre – közölte a Bónusz Brigád által szervezett sajtótájékoztatón Heller.

A szállodások között van, aki előnyben részesíti ezeket a „bónuszos-kupononos” lehetőségeket, mert így a kiemelt időszakokon kívül is emelkednek a foglalásaik. Mások azt emelik ki: a bónuszos voucherrel érkező vendégeket ugyanolyan minőségben szolgálják ki, mint a teljes árat fizetőket, így visszatérő vendégekkel gazdagodnak – teszi hozzá az alapító.

A közösségi vásárlóoldalakon értékesített vendégéjszakák egyébként szinte minden mutatóban megegyeznek a hagyományosan értékesített foglalásokkal, tehát a vendégkör összetétele és az egy főre jutó költés tekintetében sincs számottevő különbség a két értékesítési mód között – legalábbis Heller Gábor szerint, aki nem ért egyet azzal, hogy a kedvezménnyel érkező vendég nem költ többet a szálláshelyen.

Szerinte az elégedett ügyfél igenis igénybe veszi az extrákat, például a masszázst, vagy a szálloda éttermében való étkezést, és a jövőbeni visszatérése - akár teljes áron - is azon múlik: kellemes napokat töltött-e ott? Azt az aggályt sem osztja, miszerint a jövőben mindenki csak a kedvezményes ajánlatokra várna – náluk mindössze 4% a tisztán „akcióvadász” vásárlók aránya.

A Brigádon eddig 151 partner hirdetett utazási kedvezményt, amelyeknek több mint a harmada visszatérőként, újra élt a kedvezményes ajánlat lehetőségével. Az utazási szektor ajánlataiból megvásárolt bónuszok eddig összesen 500 milliós forgalmat hoztak a Brigádnak.

A legnépszerűbb ajánlatok közé tartozik 586 eladott bónusszal egy egri hétvégi pihenés, valamint a 413 eladott bónusszal büszkélkedő háromnapos Prágai utazás.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!