hirdetés

Nem lettek kizárva!

Nem felel meg a valóságnak az Fn.hu „Csúcséttermeket zártak ki a Torkos Csütörtökből” címmel, március 8-án megjelentetett cikke, tájékoztatta a TurizmusOnline-t a Magyar Turizmus Zrt.

hirdetés

A FN.hu-n olvasható cikk  valótlanul állítja, hogy idén kizárás történt a Torkos Csütörtök akcióból. Azok az éttermek, amelyek ellen jogos panasz merült fel a tavalyi akciót követően, idén nem is jelezték részvételi szándékukat az akcióban.

A Magyar Turizmus Zrt. fontosnak tartja, hogy az akció szabályainak valamennyi jelentkező megfeleljen. A szabályok minden, az akcióhoz csatlakozni kívánó vendéglátóhelyre egyformán vonatkoznak, ezek alól egyetlen vendéglátóhely sem kaphat felmentést, illetve egyetlen vendéglátóhely esetében sem alkalmazható könnyítés, tekintettel arra, hogy ez a megkülönböztetés nem lenne igazságos a többi résztvevő vendéglátóhely szempontjából.

A Magyar Turizmus Zrt. idén valóban levelezést folytatott a Costes étterem ügyvezetőjével az idei Torkos Csütörtök akcióban való részvételről. Tekintettel azonban arra, hogy a Costes a szabályoktól több ponton is eltérően kívánt volna részt venni az akcióban, amihez az MT Zrt. nem tudott hozzájárulni, a Costes úgy döntött, hogy nem csatlakozik a Torkos Csütörtök akcióhoz.

Természetesen minden vendéglátóhely maga dönti el szabadon, hogy kíván-e élni a Torkos Csütörtök nyújtotta promóciós lehetőségekkel, valamint, hogy fel szeretné-e használni ezt a marketingeszközt a vendéglátóhelye népszerűsítésére, véli a Magyar Turizmus Zrt.

A cikkben szereplő másik étteremmel kapcsolatban valóban vendégpanasz érkezett a tavalyi akciót követően, amelyből kiderült, hogy a vendéglátóhely nem tartotta be az akció szabályait. Az ezzel kapcsolatos levelezésben az étterem képviselője ezt el is ismerte és úgy döntött, hogy a továbbiakban nem kívánnak a Torkos Csütörtök akcióban részt venni.

A Magyar Turizmus Zrt. minden Torkos Csütörtök akciót követően felmérést készít az akció eredményeiről. A tavalyi felmérésből kiderült, hogy: Az étteremtulajdonosok többsége kedvező forgalmi adatokról és a vendégek pozitív visszajelzéseiről számolt be. A korábbi évekhez hasonlóan, minden 100 étteremből 81 jóval kedvezőbb, további 15 kedvezőbb vendégforgalomról adott számot, mint ahogy ez egy – átlagos – februári napon várható. A realizált bevételek tekintetében – a nyújtott kedvezmények ellenére is – pozitívan nyilatkoztak: az éttermek 47,4%-a számára a bevételek jóval kedvezőbben, további 40,8%-a számára kedvezőbben alakultak 2010. február 18-án, mint általában egy februári hétköznapon.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint a hazai nyilvános vécék állapota pozitívan hat a turizmusra?

Kiadónk társoldalai