hirdetés
hirdetés

Repülőgép-látogatás a Premio Travel és az Emirates szervezésében

A Premio Travel, a kulturális körutazások szakértője az Emirates légitársasággal közösen repülőgép-bejárást szervezett a Liszt Ferenc repülőtéren. A rövid prezentációval és ebéddel egybekötött találkozó során a Premio Travel ismertette 2016 nyári és őszi programjait, melyek esetében az Emirates kulcsfontosságú szerepet játszik. Az iroda kiemelt partnerei megtekinthették a Budapest és Dubaj között is járó, a fővárosi repülőtéren megforduló legnagyobb utasszállítót, egy Boeing 777-300-ast. 

hirdetés

A Premio Travel képviseletében Ráth Andrea igazgató asszony üdvözölte a kollégákat. Az Európa számos országában jelen lévő iroda kínálatát 13 ország és 17 desztináció színesíti ősztől. Nyáron többek között horvátországi vakációt és USA-Kanada körutazást érdemes foglalni náluk. A Premio tisztában van azzal, hogy az utasok sok esetben évekig spórolnak egy-egy utazásra, így megtisztelik őket azzal, hogy a színes, kulturális körutazásokhoz minőségi hoteleket, kitűnő idegenvezetést, nívós légitársaságokat garantálnak.

Az Emirates-szel virágzó együttműködést ápol a cég, a Premio Travelt nagyszámú lekötött kontingense a légitársaság egyik legnagyobb magyarországi jegyvásárlójává teszi. Jelenleg is dubaji, illetve kínai úti célok esetében a világ egyik legnívósabb légi fuvarozójával utazhatnak a Premio Travelt választók, ez nem lesz másképp az őszi szezonban sem. A bemutatón a vendégek képet kaphattak azokról az alapelvekről, melyek mind a Premio Travel, mind az Emirates alapvető értékei közé tartoznak: az elérhető luxus, a gondtalan utazás, a kiváló minőség, az utasok elégedettsége közös hitvallásuk legfontosabb pillérei.

Gál Emese az Emirates magyarországi képviselőjeként prezentálta a járat érdekességeit, jellemzőit, hogy milyen magas színvonalon, valóban luxus körülmények között utazhatnak az Emirates gépein.

A rövid bemutatkozást követően a reptérre vezetett a csapat útja, ahol bemutatkozott a Boeing 777-300-as. Már a gép mérete, impozáns megjelenése is mély benyomást keltett a látogatókban. A fedélzetre érkezve kedves fogadtatásban volt részük a résztvevőknek, ahol ki lehetett próbálni az üléseket, megmutatták, hogy hol készítik elő a stewardessek az utazás alatt felszolgált ételeket és italokat, és betekinthettek a pilótafülkébe is. Mindhárom kategórián végigvezették a társaságot: a turistaosztály, a business osztály és a First Class is sorra került.

A Premio viszonteladói hálózata folyamatosan bővül az ügyfelek és együttműködő utazásközvetítők elégedettségére. Ráth Andrea búcsúzóul kiemelte: a Premio Travel eredményességéhez a kiváló partnerek is hozzájárulnak, és az utazási irodák képviselői nem utoljára vehettek részt ilyen lebilincselő, kulisszák mögé betekintést nyújtó programon.



 

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!