hirdetés

Új szálláshelytípus debütál a magyar piacon tavasszal

Hogy mi ez? Kettő az egyben: prémium hostel és minőségi háromcsillagos

hirdetés

A 855 ágyas, közel 7000 négyzetméteres budapesti Meiningerrel egy hazánkban még nem ismert szálláshelytípus lép piacra Magyarországon március elején. A hibrid modell egyaránt magában foglalja a felső kategóriás hostelt és a háromcsillagos szállodát.

Szobánként és ágyanként is értékesítjük a férőhelyeket" - tudtuk meg Kovács Gábor igazgatótól, aki Nagy-Britanniában az Accor és a Pierre et Vacances által közösen létrehozott Aparthotel Adagio nyitásainál és az üzemeltetésnél segédkezett a Meiningertől kapott felkérés előtt. Az idén 20 éves, ma már nemzetközi érdekeltségű szállodavállalat két évtized alatt egy berlini hostelből nőtte ki magát a Meininger Strasse-ról. A sikeres koncepciónak köszönhetően ma már 25 hotellel rendelkeznek Európa-szerte, Budapest mellett idén még öt házuk nyílik a kontinensen, 2020-ban pedig Washingtonban is nyitnak egy létesítményt.

És hogy mi a sikeres modell titka? "Olyan széleskörű szolgáltatási paletta, ami rendkívül népszerű világszerte. Egyszerre tudunk kiszolgálni csoportokat, diákcsoportokat, családokat, baráti társaságokat, üzleti utazókat. Szolgáltatásaink magas színvonalúak, de az árunk versenyképes. A környezetvédelem misszója cégünk új ügyvezető igazgatójának, Thomas Hagemann-nak, ami a ház üzemelésében is megmutatkozik majd a hulladékkezeléstől kezdve az újrahasznosítható szívószálak alkalmazásáig. Az értékesítés központilag, Berlinből történik, Budapesten a diák és egyetemista, illetve sportolócsoportok adják majd a vendégkör 60 százalékát. " - mondta el az igazgató.

A létesítmények közösségi terei tágasak és jól felszereltek a csoportok, diákok, családok számára egyaránt. Konyha és mosoda is a vendégek rendelkezésére áll. A hotel 6-7 emeletén teraszos szobák sorakoznak pazar kilátással a Gellért-hegyre, és helyet kap majd egy superior szint is, amiben úttörő a budapesti ház a többi Meininger között.

A belsőépítészeti koncepció alapötlete, hogy formavilágban és anyaghasználatban rímel a szomszédjában álló Nagyvásárcsarnokra. Ilyen elemek a magasan felcsempézett falak, a sínen futó, stilizált húskampók, a piacon készült színes fotók és olyan feliratok a falakon mint például a SERTÉSHÚS. A ház reggelit nyújt a szobákhoz, meleg ebéd és vacsora csoportoknak foglalható. Ugyanakkor a bár a környékbeliek számára is nyitva áll majd széles választékkal.

A márciustól vendégeket fogadó budapesti Meininger Operations menedzsere Kovács Gábor, a Junior Operations – Room Division menedzser Kónya Teodóra és a Junior Operations menedzser - F&B Gulyás Balázs.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai