Vitás kérdések a rendezvényzervezői képzésben

Megvitatásra kerültek egyebek mellett a rendezvényszervezői képzés hazai nehézségei is a január 21-én a budapesti New York Palace Boscolo Hotelben a Magyar Rendezvényszervezők Szövetsége(MaReSz) szervezésében lebonyolított interaktív szakmai nap során.

Vodafone Kedd
Hirdető: Vodafone
Márka: Vodafone
Reklámügynökség: DDB, Mito, Artifical Group
Médiaügynökség: OMD
Dátum: 06.15 tévé, mozi, közterület, sajtó, online

{video|id=1345|width=560|height=340}

 

{video|id=1346|width=560|height=340}

 

{video|id=1347|width=560|height=340}

 

{video|id=1348|width=560|height=340}

 

 

 

Bors Bankó
Hirdető: Híd Rádió Zrt. kiadó
Márka: Bors
Reklámügynökség: nincs adat
Médiaügynökség: Mindshare
Dátum: 06. 12 tévé, sajtó

{video|id=1349|width=425|height=344}




Mit kap 59 forintért?

Hirdető: Danone
Márka: Könnyű és finom
Reklámügynökség: Young&Rubicam
Médiaügynökség: MEC
Dátum: 05.31 tévé

{video|id=1350|width=425|height=344}

 


Mit ér az erő gyengédség nélkül?

Hirdető: Unilever
Márka: Men+Care dezodor
Reklámügynökség: Ogilvy
Médiaügynökség: PHD
Dátum: 06.07 tévé

{video|id=1351|width=425|height=344}

 


OTP lakáshitel

Hirdető: OTP
Márka: OTP Lakáshitel és -lízing
Reklámügynökség: Café Reklám
Médiaügynökség: Café Media
Dátum: 06.14 tévé

{video|id=1352|width=425|height=344}

 

{video|id=1353|width=425|height=344}

 

{video|id=1354|width=425|height=344}



Gallás
Hirdető: McDonalds
Márka: McMenü Plusz
Reklámügynökség: DDB
Médiaügynökség: OMD
Dátum: 05.27 tévé

{video|id=1355|width=425|height=344}

 


Az élet folyamatos változás
Hirdető: MKB
Márka: MKB Trezortrió
Reklámügynökség: Insomnia
Médiaügynökség: Insomnia
Dátum: 06.03 sajtó, 06.09 tévé

{video|id=1356|width=425|height=344}

 


Minden vele kezdődik
Hirdető: Mogyi
Márka: Mogyi
Reklámügynökség: White Rabbit
Médiaügynökség: MEC
Dátum: nincs adat

{video|id=1357|width=425|height=344}

 


Mozgásban tart
Hirdető: OMV
Márka: OMV
Reklámügynökség: Dreamworks
Médiaügynökség: Vizeum
Dátum: 06.01 tévé

{video|id=1358|width=425|height=344}

 


A kedvenc…
Hirdető: Pécsi Sörfőzde Zrt.
Márka: Ottakringer
Reklámügynökség: VISIONED / ReVISION
Médiaügynökség (óriásplakát): Pont reklám
Médiaügynökség (city light, banner): IMG
Dátum: nincs adat

 

 


És te használtál ma Rexonát?
Hirdető: Unilever
Márka: Rexona női dezodor
Reklámügynökség: Lowe GGK
Médiaügynökség: PHD
Dátum: 06.14 tévé

{video|id=1359|width=425|height=344}

 


Végre tökéletes lehet a megjelenésed
Hirdető: Porsche Hungária
Márka: Seat Ibiza
Reklámügynökség: Café Reklám
Médiaügynökség: nincs adat
Dátum: 06.01 sajtó, tévé

{video|id=1360|width=425|height=344}




Elsősegély, ha torkán akad a fájdalom
Hirdető: Boots Healtcare International
Márka: Strepsils
Reklámügynökség: nincs adat
Médiaügynökség: nincs adat
Dátum: 06.07 tévé

{video|id=1361|width=425|height=344}

 


Mega Erős Tartás
Hirdető: Henkel
Márka: Taft Looks Power ’n Touch
Reklámügynökség: nincs adat
Médiaügynökség: nincs adat
Dátum: 05.01 sajtó, 06.01 tévé

{video|id=1362|width=425|height=344}

 


Tuc ennél jobbat?
Hirdető: Győri Keksz / Kraft Foods
Márka: Tuc
Reklámügynökség: nincs adat
Médiaügynökség: nincs adat
Dátum:06.14 tévé

{video|id=1363|width=425|height=344}

 


Hosszantartó, gazdaságos választás
Hirdető: Zewa
Márka: Zewa Deluxe papírzsepi
Reklámügynökség: Publicis
Médiaügynökség: Choral
Dátum: 06.08 sajtó

 


Egzotikus utazás
Hirdető: Zewa
Márka: Zewa nedves toalettpapír
Reklámügynökség: Publicis
Médiaügynökség: Choral Kulturális Szolgáltató
Dátum: 05.01 sajtó


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.