A tizenkét nemzet elismert szakértőiből álló zsűri így indokolta a győztes minősítést: „A stilizált vízcseppekből álló "H" elegánsan utal a szállodamárka wellness szolgáltatásaira, valamint a kék színnel kombinálva modern és minőségi hatást kelt. A gondosan megtervezett piktogramok nemzetközileg is érthetőek, és harmonikusan illeszkednek a márka identitásába.”
A German Design Awards az egyik legrangosabb díj a vizuális kommunikáció, a formatervezés és az építészet területén. A megmérettetés célja ─ 2012 óta ─ a legfontosabb design trendek azonosítása, széles körben történő bemutatása és díjazása.
„Az időtálló és konzisztens arculatnak elengedhetetlen szerepe van egy márka sikerességében, egy szállodalánc esetében pedig jelentősen hozzájárul a kiemelkedő vendégélményhez. Büszkék vagyunk rá, hogy egy mértékadó globális designversenyen ismerték el az egyik legmeghatározóbb hazai turisztikai brand megújulását” – mondta Labossa Lajos, a Hunguest Hotels Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.
A teljes arculati tervezésért a Studio NUR designerei, Laki Eszter és Imre Réka feleltek. A grafikai stúdió nevéhez köthető számos magyar és külföldi turisztikai brand arculatának kialakítása, köztük Michelin-csillagos éttermek vizuális megjelenései is.
A Hunguest Hotels magyarországi szállodáiban fokozatosan vezetik be az új arculatot, 2023 októberétől már nyolc hotelben találkozhatnak a vendégek az új külsővel.
Az elismerések sorát egy hazai díj, az RGB ─ Kreatív Design Award is gazdagítja, amelyen novemberben a Hunguest Hotels „Blue” minősítést szerzett kisarculat kategóriában.
Forrás: Hunguest Hotels