hirdetés

Mit tegyek, ha elrontottam a prospektust?

Egészen új megközelítésben vizsgálja a turisztikai márkakommunikációt Bódis Gábor "Mind the Gap - kreatív turisztikai coaching" kézikönyve. A könyv célja ugyanis felhívni a figyelmet a tipikus márkázási hibákra és azok kiküszöbölésére.

hirdetés

Az új, rendhagyó kötet a magyarországi turisztikai márkakommunikáció klasszikus hibáinak elkerülésében nyújt segítséget hazai és nemzetközi példákon keresztül ún. coaching megközelítésben, azaz folyamatosan vezeti rá az olvasót a lehetséges márkázási hibákra és azok kikerülésére.

Jelenet a sajtótájékoztatóból (fotó: Turizmus&Vendég)
Jelenet a sajtótájékoztatóból (fotó: Turizmus&Vendég)

A szerző arculat - és márka-szakértő, a Hungary NEXT ország-márka-műhely alapítója szerint az elmúlt években a nemzeti és helyi szintű turizmusmenedzsment átalakulásának eredményeként a turizmusban prioritássá vált a márkakommunikáció. A turisztikai márkázásban rejlő lehetőségeket egyre több piaci szereplő ismeri fel, azonban még sok esetben hiányzik a tapasztalat és hozzáértés, melynek hiánya rengeteg kudarcot eredményez.

Már a borítókép is elgondolkodtató (fotó: Bódis Krisztián, Budapest Images)
Már a borítókép is elgondolkodtató (fotó: Bódis Krisztián, Budapest Images)

Az Akadémiai Kiadó gondozásában megjelent, a Széchenyi fürdőben  bemutatott tudományos kézikönyv nem csak hazai és nemzetközi példákon szemlélteti a gyakorlati élet kihívásait, hanem játékosan oktat is, ugyanis a jól felépített tréning feladatok segítik az olvasót a márkaépítéshez szükséges 8 kompetencia elsajátításában. A könyv végén még arra is választ kap az olvasó, hogy miért megy jól Svájcnak és vajon mit tehetünk, ha rájövünk, hogy bizony elrontottuk a prospektusunkat.

A könyv szerzője közvetlen, tegező stílusban, partnerként szólítja meg olvasóját, számos ábrával, fotóval, összefoglaló táblázattal és közösségi média támogatással teszi érdekessé, interaktívvá a márkaépítés tudományát mindemellett a kötet oktatási segédanyagként is kiváló. 

Mind the Gap borítókép (forrás: Bódis Gábor)
Mind the Gap borítókép (forrás: Bódis Gábor)

Rendelés: www.akademiai.hu

 

(forrás: TurizmusOnline)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mit gondol az idei Utazás kiállításról?

Kiadónk társoldalai