A Coca-Cola 2017-ben vásárolta meg a Topo Chico seltzert (a seltzer lényegében a szódavíz), amely népszerűségét annak köszönhette, hogy rengetegen használták vodka-szóda készítésére. És bár a Coca-Cola többször, több országban is belépett az alkoholos italok piacára, az Egyesült Államokban az elmúlt 30 évben nem próbálkozott ilyesmivel (boros üzletágukat a '80-as évek elején adták el).
A hard seltzer termékkategória az alkoholos szódát jelenti, az USA-ban főleg nádcukor erjesztéséből származó alkoholt használnak, a világban pedig általában finomszeszt. A hard seltzerek piaca robbanásszerűen nő az Államokban, nem csoda, ha a Coca-Cola se tudott ellenállni a csábításnak, és három évtized után először ismét alkoholtartalmú üdítővel jelentkezik a piacon. A termékfotók szerint az ital citromos ízesítésű lesz.
Forrás: AdAge
Forrás: Store insider