Csepelről érkezik a sztárok ajándéka Cannes-ba
A szíriai Damaszkuszból származó luxuscsokoládé márka, a GHRAOUI a filmfesztivál hivatalos ajándékozó partnereként kínálja finomságait a kiemelt vendégek és a jelen lévő világsztárok részére Cannes-ban. A szenvedély, az érzelmek, és a család évszázados története teszik a GHRAOUI-t világszerte kiemelkedővé, budapesti márkaboltja, és csepeli manufaktúrája pedig hazánk különlegességévé.
Május 17-én kezdődik a világ legismertebb és legnagyobb presztízsértékkel bíró filmfesztiválja Cannesban. 2022-ben a magyar vonatkozású nevezett filmek mellett egy másik hazai különlegesség is feltűnik a vörösszőnyegen, ugyanis a GHRAOUI Csokoládéházat az a megtiszteltetés érte, hogy az idei fesztivál hivatalos ajándékozó partnerének kérték fel a szervezők - írja a Store Insider.
A cannes-i hőségre való tekintettel a GHRAOUI nem csokoládéval készül a filmfesztiválra, hanem a 200 éves damaszkuszi családi recept alapján készített aleppói pörkölt pisztáciával töltött kandírozott sárgabarackokkal.

II. Erzsébetnek is szállítottak
A Ghraoui család története egészen 1805-ig vezethető vissza, míg a luxuscsokoládéké 1931-ig, amelyet egy franciaországi látogatás indított útjára. Sadek Ghraoui úgy döntött, hogy megismerteti a minőségi csokoládét a közel-keleti fogyasztókkal, habár kezdetben a csokoládé önmagában nem volt elég csábító a hagyományos arab édességekhez szokott emberek számára. A kézműves csokoládé új csemege és kulináris felfedezés volt. Így minden csokoládédobozba ezüst ollót vagy egy arany levélbontó kést tettek, hogy az embereket az újdonság megvásárlására csábítsák. A siker nem maradt el, amelyet az koronázott meg igazán, hogy II. Erzsébet királynő londoni udvarába is beszállítottak. 2017-ben új fejezet indult a neves Csokoládéház életében, Budapesten, az Andrássy úton kapott újra szárnyakra Bassam Ghraoui üzletember vezetésével.