hirdetés

Séfakadémiát indít a S. Pellegrino

A fiatal séfeknek a mostani bezárások alkalmával van idejük tanulni. Itt a lehetőség.

hirdetés

S.Pellegrino Young Chef Academy néven egyedülálló nemzetközi akadémia fiatal séfek számára. A S.Pellegrino – amelyet hazánkban a Szentkirályi Magyarország Kft. forgalmaz – a konyhaművészet elkötelezett támogatójaként séftehetségek számára indít nemzetközi akadémiát.

A résztvevők a gasztronómia világának legbefolyásosabb és legismertebb tagjaitól, valamint gondosan kiválasztott neves partnerektől tanulhatnak. A gasztronómia társadalmi és környezeti változásokban játszott úttörő szerepére támaszkodva az akadémia célja folyamatos szakmai és személyes fejlődésre ösztönözni az ifjú séfeket, valamint népszerűsíteni a fenntarthatóságot, a befogadást és a társadalmi felelősségvállalást.

123rf
123rf

Gasztronómiai versenyből sokrétű online program

Alap pillérként a cég séfversenye marad, azonban most az oktatás kerül középpontba. A Chef Academy több mint 70 ország résztvevői előtt nyitja meg kapuit, a versenyen kiválasztott fiatalok bekerülnek a S.Pellegrino Young Chef Academy programba, ahol találkozhatnak a verseny különböző szakaszaiban megismert „bölcsekkel”, mentorokkal és a zsűrivel is.

A programba bekapcsolódnak a nemzetközi gasztronómia legismertebb tagjai, akik korábban jelentős szerepet játszottak a verseny történetében. A szaktekintélyek megosztják értékes tapasztalataikat az akadémia résztvevőivel, és megismertetik hitvallásukat a séfek következő generációjával.

A projekthez elsőként olyan ismert séfek csatlakoztak, mint Enrico Bartolini, Massimo Bottura, Manu Buffara, Andreas Caminada, Mauro Colagreco, Gavin Kaysen, Clare Smyth, valamint Ryan King, a Fine Dining Lovers főszerkesztője. A szakemberek izgalmas és exkluzív online kurzusokkal, interjúkkal és beszélgetésekkel gazdagítják az oktatási programot.

“Most a séfek fiatal generációjára összpontosítunk, mert ők hozhatnak gyökeres változást a jövő konyhaművészetébe. Úgy gondoljuk, hogy a jövő kihívásaihoz biztosítanunk kell egy tapasztalatcserére és ötletmegosztásra alkalmas virtuális felületet. Szeretnénk, ha aez az akadémia egy olyan nemzetközi közösséggé válna, ahol a tagok digitálisan és személyesen is kapcsolatokat építhetnek. A hitelességet a befolyásos iparági szereplők és partnerek biztosítják, akik az induláskor és a jövőben csatlakoznak hozzánk ebben a kalandban”, mondta Stefano Bolognese, a Sanpellegrino nemzetközi üzletágának igazgatója.

További információ a kezdeményezésről az akadémia saját honlapján, valamint a program hivatalos Facebook és Instagram oldalain olvasható.

(forrás: Flow pr)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Utazási irodásként miképp készülnek a majdani esetleges nyitásra?

Kiadónk társoldalai